  • 61. Data: 2010-12-23 09:15:27
    Temat: Re: Samochod elektryczny
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:2de1.0000007c.4d12bf88@newsgate.onet.pl...
    > za niezbyt duze pieniadze. Silnik od wozka widlowego majatku nie kosztuje.
    > Cena
    > akumulatorow zabija wszystko.

    Wózki widłowe mają kwasowe akumulatory
    Niestety nie osiągają oczekiwanych prędkości
    Melex z budą ile kosztuje?

  • 62. Data: 2010-12-23 11:02:11
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 22.12.2010 20:35, RadekNet pisze:

    > Mam oferty z kilku zrodel od 8 do 15 tys zl za komplet do konwersji.
    > Gwarantuja, ze tylko wlasna prace musze wlozyc i samochod baze miec.

    A masz zaplecze techniczne?
    bo jeżeli nie, to dolicz do kosztu pierwszego egzemplarza koszt
    narzędzi. Zapewne bez spawarki, tokarki i tym podobnych narzędzi się nie
    obędzie. Oczywiście można te prace zlecić komuś, ale wtedy to "własna
    praca w garażu" przekształca się w zlecenie za grubą kasę.
    I na pewno nie dostaniesz kompletu do konwersji bo w przyrodzie nie
    występuje coś takiego. Dostaniesz silnik, zestaw akumulatorów,
    regulator, może kable. Ale montaż tych elementów będzie wymagał obróbki
    dużej ilości wszelakiego materiału.

    Mimo wszystko, jeżeli zdajesz sobie z tego sprawę to trzymam kciuki.
    Informuj o postępach.

  • 63. Data: 2010-12-23 11:30:40
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-12-23 01:34:58 niejaki =Marcos= napisał:
    > No i jeszcze a propos samego Cinquecento - była elektryczna wersja rodem z
    > fabryki: http://free.of.pl/c/cento/prototyp/elettra/elettra.h
    tml, więc
    > możesz się zorientować co i jak :) Było dwumiejscowe, tył zajęty przez
    > akumulatory, które były tak ciężkie, że można masa użyteczna wyniosła 150kg.
    > Czyli mniej więcej 2 osoby bez bagażu.

    o kurde - tyle to ma mój skuter (elektryczny)
    sam waży 140

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 64. Data: 2010-12-23 11:52:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Berezowski" <p...@g...pl> napisał
    > Zmienia sie kinetyka reakcji (sa sporo wolniejsze) i stale
    > rownowagi.

    Ale kinetyka na pojemnosc nie powinna wplywac, co najwyzej na
    rezystancje wewnetrzna.

    J.

  • 65. Data: 2010-12-23 12:58:08
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-12-23 11:30, p0li pisze:

    > o kurde - tyle to ma mój skuter (elektryczny)
    > sam waży 140

    No, to mógłbyś trzymać skuter w tym CC!

  • 66. Data: 2010-12-23 13:02:40
    Od: Piotr Woszczynski <p...@o...pl>

    > A tak swoja droga - z czego to wynika ? Przeciez pod wplywem zimna
    > material na elektrodach sie nie zmienia ?

    no niby nie,ale to przecież elektrochemia. Popatrz na wzór Nersta.

    Piotr

  • 67. Data: 2010-12-23 14:02:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "p0li" <p...@p...onet.pl> napisał

    http://www.skuter-elektryczny.com.pl/index_pliki/Pag
    e487.htm

    A wiec mozna i nie mozna :-)

    J.

  • 68. Data: 2010-12-23 14:22:34
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-12-23 12:58:08 niejaki Jakub Witkowski napisał:

    > No, to mógłbyś trzymać skuter w tym CC!

    tylko po co

    chodsiło mi raczej że skuter ważąc 140kg ma użyteczny udźwig 150kg - czyli
    tyle samo co cc które w wersji elektrycznej waży...... no ile? 1200kg ?

    ciekawe jak z zasięgiem

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 69. Data: 2010-12-23 14:37:23
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 Dec 2010 11:52:11 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale kinetyka na pojemnosc nie powinna wplywac, co najwyzej na
    > rezystancje wewnetrzna.
    Wplywa, bo zmienia sie tempo reakcji ubocznych, tych odpowiedzialnych za
    efekt Peukerta.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 70. Data: 2010-12-23 15:12:53