  • 1. Data: 2011-06-29 10:42:10
    Temat: Samochod do 15 tys - rodzinny
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    Co myslicie o kupnie mazdy 626, rocznik ok 2001, na co zwracać uwage przy
    kupnie ?

  • 2. Data: 2011-06-29 11:35:28
    Temat: Re: Samochod do 15 tys - rodzinny
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    mazda 626 i rodzinny? :)
    wez cos wiekszego

  • 3. Data: 2011-06-29 18:37:16
    Od: "Hipcio" <h...@y...com>

    Użytkownik "Ramzes" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Co myslicie o kupnie mazdy 626, rocznik ok 2001, na co zwracać uwage przy
    > kupnie ?

    Samochód spoko, tylko wybierz wersję po lifcie - jest sporo ładniejsza
    wewnątrz i na zewnątrz. Te mazdy potrafią gnić na nadkolach tylnych, wiec
    zwróc na to uwagę

  • 4. Data: 2011-07-01 12:46:42
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 29 Cze, 10:42, "Ramzes" <j...@g...pl> wrote:
    > Co myslicie o kupnie mazdy 626, rocznik ok 2001, na co zwracać uwage przy
    > kupnie ?

    a moze 323F z 2000r?? Wychodzi taniej a mam taka godna polecenia :)

    Pozdrawiam,
    Emil.

  • 5. Data: 2011-07-01 12:50:35
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "koziel" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > a moze 323F z 2000r?? Wychodzi taniej a mam taka godna polecenia :)

    Zapodaj opis, zdjęcia, propozycję cenową i informacje o regionie, może być
    na priv.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 6. Data: 2011-07-01 13:18:16
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-07-01 12:46, koziel wrote:

    > a moze 323F z 2000r?? Wychodzi taniej a mam taka godna polecenia :)

    323 rodzinny? Kolega żartuje raczej ;)

    626 jeśli już to tak...

    --
    MM

  • 7. Data: 2011-07-01 14:30:59
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 01/07/2011 12:18, Maciej M. wrote:

    > 323 rodzinny? Kolega żartuje raczej ;)
    >
    > 626 jeśli już to tak...

    Nie każda rodzina ma 3 foteliki, a na weekend za miastem zabiera pięć
    wanienek i siedem rowerków.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 8. Data: 2011-07-01 17:20:17
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-07-01 14:30, kamil wrote:

    > Nie każda rodzina ma 3 foteliki, a na weekend za miastem zabiera pięć
    > wanienek i siedem rowerków.

    Chcesz mi może powiedzieć że to też ty wymyśliłeś hasło "Skoda Fabia -
    auto rodzinne jest"? Z podziwu nie mogłem wyjść długo nad tym, jak
    parszywy jest "marketing bull shit"...

    Szczególnie 323F HB jest wybitnym autem rodzinnym... do którego z
    przyjemnością i luzem zapakujęsz rodzinę 2+2, z wózkiem oraz gratami np.
    na 2 tygodniowy wyjazd gdzieś dalej niż na działkę pod miastem...

    Wiem wiem, 126p też się jeździło na wakacje w 2+2 - i co z tego?

    --
    MM