  • 11. Data: 2009-06-03 10:43:46
    Temat: Re: Sakwa na aparat
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl> napisał(a):

    >Tak Mistrzu - pisałem o stacji paliw i puszce napoju energetycznego.

    Czy porownywanie wielkosci czegos do wielkosci puszki napoju
    to cos dziwnego?

  • 12. Data: 2009-06-05 15:16:53
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 03 of Jun 2009 12:43, Kell a wrote:

    > Czy porownywanie wielkosci czegos do wielkosci puszki napoju
    > to cos dziwnego?

    Jak najbardziej naturalne

    -- Ile to jest 1/4 plus 1/4
    -- ... 1/8 ?
    -- Nie. To może inaczej... Ile to jest ćwierć i ćwierć?
    -- Pół litra!

    --
    nb

  • 13. Data: 2009-06-16 18:00:17
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    > Potrzebuje sakwę na pas, w której zmieści się aparat wielkości puszki
    > z BP.

    Zamiast dźwigania dwóch średnich puszek, mam wreszcie jedną sensowną i problem
    sam się rozwiązał :>

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327