    From: Mateusz Ludwin <n...@s...org>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Są tu jacyś posiadacze LX3?
    Date: Fri, 03 Apr 2009 13:02:43 +0200

    gietrzy wrote:

    > No to LX-3 ;)
    >
    > Wady:
    > - korekcja fiszaja tylko w SilkyPix i .jpg.

    W ACR też chyba działa, poza tym i tak chcę kupić PTLens.

    > - blokuje FEC po podłączeniu FL-20

    Nie używam lamp.

    > - droga bateria

    Nie będę robić wielu zdjęć.

    > - beznadziejny dekielek

    Ujdzie,

    > - 6400 dostępne tylko w trybie i-Auto ;)

    Nie mam zamiaru używać niczego poza ISO80.

    > Raw:
    >
    > Najlepiej (Ziemia do Nikona: za darmo dołączonym!) SilkyPix, masz korekcję
    > zniekształceń optycznych obiektywu. Poza tym Raw Therapee (nie pamiętam tych
    > literek) ma nowy super algorytm do usuwania 3200 szumu - rewelacja.
    > PS? Tylko CS4 i to na około - ACR tworzy trzy rawy (każdy kanał z osobna) i
    > napuchnięty już raw puchnie dalej 3x!

    Ej no nie... Przecież normalnie wczytywałem sample w RAW do nowego ACR-a! Nie
    było żadnego problemu.

> [...]
    > - fajne macro
    > - programowalny przycisk
    > - wewnętrzna pamięć!!! - b. przydatne jak jakiś dupek, co ma w obwodzie szyi ma
    > 60cm "prosi" o skasowanie zdjęcia - sprytnie wyjmujesz kartę i aparat czyta z
    > wewnętrznej ;)
    > - ten joy łechtaczka w Toshibach/Dellach sprytnie działa
    > - presety kolorystyczne (picture styles) - REWELACJA
    > - ponoć najlepszy cyfrak do czarno-białej dzięki wyżej wspomnianym presetom
    > (dynamic black&white)
    >
    > Reszta zalet w recenzjach, na forach czy w rawach u Crazy'ego na raw.fotosite.pl

    A jak oceniasz dynamikę w rawach? Widziałem tylko jeden test gdzie było
    porównanie z G10 i DP1 - tam DP1 oczywiście wygrała, ale jako że nie mam
    odniesienia co po trafi DP1 w stosunku do lustrzanek, to nic mi to nie mówi :/