-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Artur Miller <n...@n...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: SZ68187 [coraz bardziej OT]
Date: Sun, 29 Jun 2014 18:57:16 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 49
Message-ID: <lopghd$b6m$1@usenet.news.interia.pl>
References: <loba1u$fbo$1@mx1.internetia.pl> <2...@m...mx>
<loc6ka$me6$1@node1.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<locb96$5ul$1@node2.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<locdbc$qte$8@dont-email.me> <n9dbhjtsqybr$.1pl2cj5ops5y7.dlg@40tude.net>
<53aa67a2$0$2231$65785112@news.neostrada.pl>
<lodqge$aa8$1@usenet.news.interia.pl>
<53aa8750$0$2357$65785112@news.neostrada.pl>
<loeq9s$e55$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@4...net>
<lon2p3$5dr$1@usenet.news.interia.pl> <lon7v2$b92$1@node2.news.atman.pl>
<lonoqh$jf5$1@usenet.news.interia.pl> <looga1$if9$1@node2.news.atman.pl>
<1mzf1bkpwqdqh$.ybq050e5kzyj$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 46.204.37.126.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1404061037 11478 46.204.37.126 (29 Jun 2014 16:57:17
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 29 Jun 2014 16:57:17 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <1mzf1bkpwqdqh$.ybq050e5kzyj$.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2537069
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-06-29 12:06, J.F. pisze:
> Dnia Sun, 29 Jun 2014 09:47:12 +0200, RadoslawF napisał(a):
>> Dnia 2014-06-29 03:06, Użytkownik Artur Miller napisał:
>>> Słubice - Terespol = 14 do 14.5h. Wliczane do przerwy w pracy kierowcy.
>>> Zjeżdża z pociągu i jedzie dalej.
>>> Medyka - Zgorzelec nie sprawdzałem, bo Katowice-Krakow jest w stanie wora.
>>>
>> A skąd takie optymistyczne dane ?
>> Bo dotychczas towarowe nie kursowały z prędkościami osobowych
>> i nie miały na trasie ich priorytetu.
z rozkładu jazdy :)
>
> Osobowe potrafia to przejechac w 7h (+1.5h w przesiadkach), wiec tych
> 14h bym nie negowal .. o ile pkp bedzie sie chcialo.
>
> Tylko jak to kiedys analizowalismy, to:
> a) do terminala trzeba dojechac, z terminala zjechac - dwie winietki
> potrzebne, bo przeciez w jeden dzien sie nie uda. Za droge placisz, za
> kolej placisz. Teraz sie zmienilo.
jesli zamiast Terespola zrobimy Brześć (da się), to robi się jedna.
>
> b) zebranie tych 50 tirow to ze dwie godziny, jesli nie wiecej.
> Jak zjada kupa, to ostatni straci pare godzin czekajac w kolejce na
> celnikow. Razem sie okaze ze nie 14h, tylko 17-18.
> 18h to jeszcze nie jest zle, ale przeciez mamy i dalsze tranzyty.
na pociąg wchodzi 24 TIRy plus 2 wagony osobowe (spanie). to jest pół
godziny na załadunek całego pociągu.
>
> Oczywiscie mozna bylo zrezygnowac z oplat za tych pare km, przeniesc
> odprawe na wagony, uzgodnic priorytet na granicy (o ile druga strona
> by chciala).
>
> Dalej wysoki tir sie nie miesci w skrajni, czas w pociagu chyba jakos
> tam kierowce obciaza, przerwa nie musi sie swietnie wpisywac w
> dopuszczalny czas pracy, ochrona nie moze krasc itd.
Wagon z TIRem prawie ;) mieści się w skrajni. na wysokość wchodzi,
wystaje tylko na narożnikach (jeśli zastosujemy wagony Saadkms albo
Sdmmrs). Na liniach E20 i E30 nie ma z tym problemu, można tak jeździć.
Problemy personalne pominę, nie są natury technicznej :)
a.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.06.14 19:16 Henryk \"Plumski\" Plumowski
- 29.06.14 20:03 Grześ
- 29.06.14 20:07 Grześ
- 30.06.14 09:05 J.F.
- 30.06.14 10:50 r...@k...pl
- 30.06.14 13:35 Artur Miller
- 30.06.14 21:08 J.F.
- 01.07.14 10:21 NetiaAbonent
- 01.07.14 10:28 NetiaAbonent
- 01.07.14 10:43 NetiaAbonent
- 01.07.14 10:54 NetiaAbonent
- 01.07.14 10:57 NetiaAbonent
- 01.07.14 10:59 NetiaAbonent
- 01.07.14 11:04 NetiaAbonent
- 01.07.14 10:31 NetiaAbonent
Najnowsze wątki z tej grupy
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
Najnowsze wątki
- 2025-01-01 Już nie płoną
- 2025-01-01 Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- 2025-01-01 Co tam u Was
- 2025-01-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z bibl. Qt) i D.
- 2025-01-01 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-01-01 Łódź => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-01 Żerniki => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-01 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-01 Przypomnienie: Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych wer. 3.2.2
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=