  • Data: 2014-06-30 09:05:06
    Temat: Re: SZ68187 [coraz bardziej OT]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 29 Jun 2014 18:57:16 +0200, Artur Miller napisał(a):

    > jesli zamiast Terespola zrobimy Brześć (da się), to robi się jedna.

    Znaczy sie wysadzac po radzieckiej stronie ?
    A oni beda chcieli zainwestowac w terminal ?

    > na pociąg wchodzi 24 TIRy plus 2 wagony osobowe (spanie). to jest pół
    > godziny na załadunek całego pociągu.

    Ja tam przyzwyczajony ze w towarowych to "a tych wagonow jest ze 40".
    A swoja droga wagon kuszetki to chyba wiecej niz 24 osoby miesci ...
    no chyba ze spanie i jedzenie ...

    I nie chodzi o zaladunek, tylko zebranie - odprawa celna tira trwa
    dlugo, ekip celnikow jest wiecej, ale podejrzewam ze w Brzesciu czy
    Terespolu nie przepuszczaja jednego tira co minute.
    A te co przepuszczaja, to nie wszystkie ze Slubic przyjechaly.
    Wiec trzeba poczekac na uzbieranie tych 24 ...

    > Wagon z TIRem prawie ;) mieści się w skrajni. na wysokość wchodzi,

    Prawie robi roznice :-)
    Ostatnio w Warszawie 5cm decydowalo,

    > wystaje tylko na narożnikach (jeśli zastosujemy wagony Saadkms albo
    > Sdmmrs). Na liniach E20 i E30 nie ma z tym problemu, można tak jeździć.
    > Problemy personalne pominę, nie są natury technicznej :)

    Jak na wagonach beda krasc bardziej niz na parkingach, to szybko
    zrezygnuja z tej drogi.

    J.