-
Data: 2014-06-30 09:05:06
Temat: Re: SZ68187 [coraz bardziej OT]
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Sun, 29 Jun 2014 18:57:16 +0200, Artur Miller napisał(a):
> W dniu 2014-06-29 12:06, J.F. pisze:
>> Osobowe potrafia to przejechac w 7h (+1.5h w przesiadkach), wiec tych
>> 14h bym nie negowal .. o ile pkp bedzie sie chcialo.
>>
>> Tylko jak to kiedys analizowalismy, to:
>> a) do terminala trzeba dojechac, z terminala zjechac - dwie winietki
>> potrzebne, bo przeciez w jeden dzien sie nie uda. Za droge placisz, za
>> kolej placisz. Teraz sie zmienilo.
>
> jesli zamiast Terespola zrobimy Brześć (da się), to robi się jedna.
Znaczy sie wysadzac po radzieckiej stronie ?
A oni beda chcieli zainwestowac w terminal ?
>> b) zebranie tych 50 tirow to ze dwie godziny, jesli nie wiecej.
>> Jak zjada kupa, to ostatni straci pare godzin czekajac w kolejce na
>> celnikow. Razem sie okaze ze nie 14h, tylko 17-18.
>> 18h to jeszcze nie jest zle, ale przeciez mamy i dalsze tranzyty.
>
> na pociąg wchodzi 24 TIRy plus 2 wagony osobowe (spanie). to jest pół
> godziny na załadunek całego pociągu.
Ja tam przyzwyczajony ze w towarowych to "a tych wagonow jest ze 40".
A swoja droga wagon kuszetki to chyba wiecej niz 24 osoby miesci ...
no chyba ze spanie i jedzenie ...
I nie chodzi o zaladunek, tylko zebranie - odprawa celna tira trwa
dlugo, ekip celnikow jest wiecej, ale podejrzewam ze w Brzesciu czy
Terespolu nie przepuszczaja jednego tira co minute.
A te co przepuszczaja, to nie wszystkie ze Slubic przyjechaly.
Wiec trzeba poczekac na uzbieranie tych 24 ...
>> Dalej wysoki tir sie nie miesci w skrajni, czas w pociagu chyba jakos
>> tam kierowce obciaza, przerwa nie musi sie swietnie wpisywac w
>> dopuszczalny czas pracy, ochrona nie moze krasc itd.
>
> Wagon z TIRem prawie ;) mieści się w skrajni. na wysokość wchodzi,
Prawie robi roznice :-)
Ostatnio w Warszawie 5cm decydowalo,
> wystaje tylko na narożnikach (jeśli zastosujemy wagony Saadkms albo
> Sdmmrs). Na liniach E20 i E30 nie ma z tym problemu, można tak jeździć.
> Problemy personalne pominę, nie są natury technicznej :)
Jak na wagonach beda krasc bardziej niz na parkingach, to szybko
zrezygnuja z tej drogi.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.06.14 10:50 r...@k...pl
- 30.06.14 13:35 Artur Miller
- 30.06.14 21:08 J.F.
- 01.07.14 10:21 NetiaAbonent
- 01.07.14 10:28 NetiaAbonent
- 01.07.14 10:43 NetiaAbonent
- 01.07.14 10:54 NetiaAbonent
- 01.07.14 10:57 NetiaAbonent
- 01.07.14 10:59 NetiaAbonent
- 01.07.14 11:04 NetiaAbonent
- 01.07.14 10:31 NetiaAbonent
- 03.07.14 16:28 Alf/red/
- 03.07.14 21:39 Grześ
- 03.07.14 21:41 Grześ
- 04.07.14 10:50 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Stardax.eu
- Normalny, wolny, biały człowiek
- Wzór
- Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- odrdzewiacz do amelinium
- wpadłem w siodło
- Elektryki takie bezpieczne cd.
Najnowsze wątki
- 2024-09-11 Android 11, jak odzyskać zdjęcie z kosza?
- 2024-09-11 Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- 2024-09-11 ogłoszenie widziałem na słupie WN
- 2024-09-12 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-09-11 MĂźnchen => Projektant/Expert PHP Laravel (e-commerce) <=
- 2024-09-11 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2024-09-11 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-09-11 Warszawa => Specjalista ds. marketingu rekrutacyjnego <=
- 2024-09-11 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-09-11 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-11 Białystok => Senior Developer React Native <=
- 2024-09-11 Kraków => Java Full Stack Developer (Angular/React) <=
- 2024-09-11 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-11 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-09-11 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=