eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySZ68187Re: SZ68187 [coraz bardziej OT]
  • Data: 2014-06-29 18:57:16
    Temat: Re: SZ68187 [coraz bardziej OT]
    Od: Artur Miller <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-06-29 12:06, J.F. pisze:
    > Dnia Sun, 29 Jun 2014 09:47:12 +0200, RadoslawF napisał(a):
    >> Dnia 2014-06-29 03:06, Użytkownik Artur Miller napisał:
    >>> Słubice - Terespol = 14 do 14.5h. Wliczane do przerwy w pracy kierowcy.
    >>> Zjeżdża z pociągu i jedzie dalej.
    >>> Medyka - Zgorzelec nie sprawdzałem, bo Katowice-Krakow jest w stanie wora.
    >>>
    >> A skąd takie optymistyczne dane ?
    >> Bo dotychczas towarowe nie kursowały z prędkościami osobowych
    >> i nie miały na trasie ich priorytetu.

    z rozkładu jazdy :)

    >
    > Osobowe potrafia to przejechac w 7h (+1.5h w przesiadkach), wiec tych
    > 14h bym nie negowal .. o ile pkp bedzie sie chcialo.
    >
    > Tylko jak to kiedys analizowalismy, to:
    > a) do terminala trzeba dojechac, z terminala zjechac - dwie winietki
    > potrzebne, bo przeciez w jeden dzien sie nie uda. Za droge placisz, za
    > kolej placisz. Teraz sie zmienilo.

    jesli zamiast Terespola zrobimy Brześć (da się), to robi się jedna.

    >
    > b) zebranie tych 50 tirow to ze dwie godziny, jesli nie wiecej.
    > Jak zjada kupa, to ostatni straci pare godzin czekajac w kolejce na
    > celnikow. Razem sie okaze ze nie 14h, tylko 17-18.
    > 18h to jeszcze nie jest zle, ale przeciez mamy i dalsze tranzyty.

    na pociąg wchodzi 24 TIRy plus 2 wagony osobowe (spanie). to jest pół
    godziny na załadunek całego pociągu.

    >
    > Oczywiscie mozna bylo zrezygnowac z oplat za tych pare km, przeniesc
    > odprawe na wagony, uzgodnic priorytet na granicy (o ile druga strona
    > by chciala).
    >
    > Dalej wysoki tir sie nie miesci w skrajni, czas w pociagu chyba jakos
    > tam kierowce obciaza, przerwa nie musi sie swietnie wpisywac w
    > dopuszczalny czas pracy, ochrona nie moze krasc itd.


    Wagon z TIRem prawie ;) mieści się w skrajni. na wysokość wchodzi,
    wystaje tylko na narożnikach (jeśli zastosujemy wagony Saadkms albo
    Sdmmrs). Na liniach E20 i E30 nie ma z tym problemu, można tak jeździć.
    Problemy personalne pominę, nie są natury technicznej :)

    a.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: