-
Data: 2014-06-29 18:57:16
Temat: Re: SZ68187 [coraz bardziej OT]
Od: Artur Miller <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2014-06-29 12:06, J.F. pisze:
> Dnia Sun, 29 Jun 2014 09:47:12 +0200, RadoslawF napisał(a):
>> Dnia 2014-06-29 03:06, Użytkownik Artur Miller napisał:
>>> Słubice - Terespol = 14 do 14.5h. Wliczane do przerwy w pracy kierowcy.
>>> Zjeżdża z pociągu i jedzie dalej.
>>> Medyka - Zgorzelec nie sprawdzałem, bo Katowice-Krakow jest w stanie wora.
>>>
>> A skąd takie optymistyczne dane ?
>> Bo dotychczas towarowe nie kursowały z prędkościami osobowych
>> i nie miały na trasie ich priorytetu.
z rozkładu jazdy :)
>
> Osobowe potrafia to przejechac w 7h (+1.5h w przesiadkach), wiec tych
> 14h bym nie negowal .. o ile pkp bedzie sie chcialo.
>
> Tylko jak to kiedys analizowalismy, to:
> a) do terminala trzeba dojechac, z terminala zjechac - dwie winietki
> potrzebne, bo przeciez w jeden dzien sie nie uda. Za droge placisz, za
> kolej placisz. Teraz sie zmienilo.
jesli zamiast Terespola zrobimy Brześć (da się), to robi się jedna.
>
> b) zebranie tych 50 tirow to ze dwie godziny, jesli nie wiecej.
> Jak zjada kupa, to ostatni straci pare godzin czekajac w kolejce na
> celnikow. Razem sie okaze ze nie 14h, tylko 17-18.
> 18h to jeszcze nie jest zle, ale przeciez mamy i dalsze tranzyty.
na pociąg wchodzi 24 TIRy plus 2 wagony osobowe (spanie). to jest pół
godziny na załadunek całego pociągu.
>
> Oczywiscie mozna bylo zrezygnowac z oplat za tych pare km, przeniesc
> odprawe na wagony, uzgodnic priorytet na granicy (o ile druga strona
> by chciala).
>
> Dalej wysoki tir sie nie miesci w skrajni, czas w pociagu chyba jakos
> tam kierowce obciaza, przerwa nie musi sie swietnie wpisywac w
> dopuszczalny czas pracy, ochrona nie moze krasc itd.
Wagon z TIRem prawie ;) mieści się w skrajni. na wysokość wchodzi,
wystaje tylko na narożnikach (jeśli zastosujemy wagony Saadkms albo
Sdmmrs). Na liniach E20 i E30 nie ma z tym problemu, można tak jeździć.
Problemy personalne pominę, nie są natury technicznej :)
a.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.06.14 19:16 Henryk \"Plumski\" Plumowski
- 29.06.14 20:03 Grześ
- 29.06.14 20:07 Grześ
- 30.06.14 09:05 J.F.
- 30.06.14 10:50 r...@k...pl
- 30.06.14 13:35 Artur Miller
- 30.06.14 21:08 J.F.
- 01.07.14 10:21 NetiaAbonent
- 01.07.14 10:28 NetiaAbonent
- 01.07.14 10:43 NetiaAbonent
- 01.07.14 10:54 NetiaAbonent
- 01.07.14 10:57 NetiaAbonent
- 01.07.14 10:59 NetiaAbonent
- 01.07.14 11:04 NetiaAbonent
- 01.07.14 10:31 NetiaAbonent
Najnowsze wątki z tej grupy
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
- Kopidół
- Pierwsze Twizy :D
- Kolejny pożar
- Walka o prad :D
- jakie klocki do elektryka?
- Czym jeździ Myjk
Najnowsze wątki
- 2024-11-02 piszę list do św Mikołaja
- 2024-11-01 karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-01 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-01 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-01 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-11-01 Warszawa => Dynamics 365 CRM Developer <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Chrzanów => Specjalista ds. PR Produktowego <=
- 2024-11-01 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-01 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=