  • Data: 2014-07-01 11:04:20
    Temat: Re: SZ68187
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grześ" <b...@b...com>

    > Przede wszystkim w rozumach ....
    >
    > Ale jak się nie da po dobroci, to może kamerkami ???
    >
    > U takich dajmy na to Niemców jak TIRy się wyprzedzają kilka(naście) km, to
    > potrafią zadzwonić na policję. Tak samo, jak ktoś jedzie wyraźnie
    > niebezpiecznie, wpycha się z prawej itd.

    Z reguły jak "wpycha się z prawej" to ma pełne do tego prawo tylko Ty o tym
    nie wiesz bo w komunie kształciłeś się na prawko jak jeszcze za bardzo dróg
    nie było a państwo za pysk trzymało co dzisiaj zresztą wiele się nie
    zmieniło biorąc pod uwagę powszechne wykorzystywanie prawa pod wymuszenia
    mandatowe.