-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer01.iad.highwinds-media.c
om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.
com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: SZ68187 [coraz bardziej OT]
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <loba1u$fbo$1@mx1.internetia.pl> <2...@m...mx>
<loc6ka$me6$1@node1.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<locb96$5ul$1@node2.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<locdbc$qte$8@dont-email.me> <n9dbhjtsqybr$.1pl2cj5ops5y7.dlg@40tude.net>
<53aa67a2$0$2231$65785112@news.neostrada.pl>
<lodqge$aa8$1@usenet.news.interia.pl>
<53aa8750$0$2357$65785112@news.neostrada.pl>
<loeq9s$e55$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@4...net>
<lon2p3$5dr$1@usenet.news.interia.pl> <lon7v2$b92$1@node2.news.atman.pl>
<lonoqh$jf5$1@usenet.news.interia.pl> <looga1$if9$1@node2.news.atman.pl>
Date: Sun, 29 Jun 2014 12:06:05 +0200
Message-ID: <1mzf1bkpwqdqh$.ybq050e5kzyj$.dlg@40tude.net>
Lines: 32
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1404036340 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2225 82.143.187.50:53959
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2868
X-Received-Body-CRC: 2034226085
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2537042
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 29 Jun 2014 09:47:12 +0200, RadoslawF napisał(a):
> Dnia 2014-06-29 03:06, Użytkownik Artur Miller napisał:
>> Słubice - Terespol = 14 do 14.5h. Wliczane do przerwy w pracy kierowcy.
>> Zjeżdża z pociągu i jedzie dalej.
>> Medyka - Zgorzelec nie sprawdzałem, bo Katowice-Krakow jest w stanie wora.
>>
> A skąd takie optymistyczne dane ?
> Bo dotychczas towarowe nie kursowały z prędkościami osobowych
> i nie miały na trasie ich priorytetu.
Osobowe potrafia to przejechac w 7h (+1.5h w przesiadkach), wiec tych
14h bym nie negowal .. o ile pkp bedzie sie chcialo.
Tylko jak to kiedys analizowalismy, to:
a) do terminala trzeba dojechac, z terminala zjechac - dwie winietki
potrzebne, bo przeciez w jeden dzien sie nie uda. Za droge placisz, za
kolej placisz. Teraz sie zmienilo.
b) zebranie tych 50 tirow to ze dwie godziny, jesli nie wiecej.
Jak zjada kupa, to ostatni straci pare godzin czekajac w kolejce na
celnikow. Razem sie okaze ze nie 14h, tylko 17-18.
18h to jeszcze nie jest zle, ale przeciez mamy i dalsze tranzyty.
Oczywiscie mozna bylo zrezygnowac z oplat za tych pare km, przeniesc
odprawe na wagony, uzgodnic priorytet na granicy (o ile druga strona
by chciala).
Dalej wysoki tir sie nie miesci w skrajni, czas w pociagu chyba jakos
tam kierowce obciaza, przerwa nie musi sie swietnie wpisywac w
dopuszczalny czas pracy, ochrona nie moze krasc itd.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.06.14 12:13 J.F.
- 29.06.14 14:10 Grześ
- 29.06.14 14:43 Bydlę
- 29.06.14 14:46 Bydlę
- 29.06.14 16:37 Henryk \"Plumski\" Plumowski
- 29.06.14 16:40 Henryk \"Plumski\" Plumowski
- 29.06.14 16:45 Cavallino
- 29.06.14 18:26 masti
- 29.06.14 18:57 Artur Miller
- 29.06.14 19:16 Henryk \"Plumski\" Plumowski
- 29.06.14 20:03 Grześ
- 29.06.14 20:07 Grześ
- 30.06.14 09:05 J.F.
- 30.06.14 10:50 r...@k...pl
- 30.06.14 13:35 Artur Miller
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=