eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySZ68187Re: SZ68187 [coraz bardziej OT]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer01.iad.highwinds-media.c
    om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.
    com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
    a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: SZ68187 [coraz bardziej OT]
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <loba1u$fbo$1@mx1.internetia.pl> <2...@m...mx>
    <loc6ka$me6$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <locb96$5ul$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <locdbc$qte$8@dont-email.me> <n9dbhjtsqybr$.1pl2cj5ops5y7.dlg@40tude.net>
    <53aa67a2$0$2231$65785112@news.neostrada.pl>
    <lodqge$aa8$1@usenet.news.interia.pl>
    <53aa8750$0$2357$65785112@news.neostrada.pl>
    <loeq9s$e55$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@4...net>
    <lon2p3$5dr$1@usenet.news.interia.pl> <lon7v2$b92$1@node2.news.atman.pl>
    <lonoqh$jf5$1@usenet.news.interia.pl> <looga1$if9$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Sun, 29 Jun 2014 12:06:05 +0200
    Message-ID: <1mzf1bkpwqdqh$.ybq050e5kzyj$.dlg@40tude.net>
    Lines: 32
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1404036340 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2225 82.143.187.50:53959
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2868
    X-Received-Body-CRC: 2034226085
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2537042
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 29 Jun 2014 09:47:12 +0200, RadoslawF napisał(a):
    > Dnia 2014-06-29 03:06, Użytkownik Artur Miller napisał:
    >> Słubice - Terespol = 14 do 14.5h. Wliczane do przerwy w pracy kierowcy.
    >> Zjeżdża z pociągu i jedzie dalej.
    >> Medyka - Zgorzelec nie sprawdzałem, bo Katowice-Krakow jest w stanie wora.
    >>
    > A skąd takie optymistyczne dane ?
    > Bo dotychczas towarowe nie kursowały z prędkościami osobowych
    > i nie miały na trasie ich priorytetu.

    Osobowe potrafia to przejechac w 7h (+1.5h w przesiadkach), wiec tych
    14h bym nie negowal .. o ile pkp bedzie sie chcialo.

    Tylko jak to kiedys analizowalismy, to:
    a) do terminala trzeba dojechac, z terminala zjechac - dwie winietki
    potrzebne, bo przeciez w jeden dzien sie nie uda. Za droge placisz, za
    kolej placisz. Teraz sie zmienilo.

    b) zebranie tych 50 tirow to ze dwie godziny, jesli nie wiecej.
    Jak zjada kupa, to ostatni straci pare godzin czekajac w kolejce na
    celnikow. Razem sie okaze ze nie 14h, tylko 17-18.
    18h to jeszcze nie jest zle, ale przeciez mamy i dalsze tranzyty.

    Oczywiscie mozna bylo zrezygnowac z oplat za tych pare km, przeniesc
    odprawe na wagony, uzgodnic priorytet na granicy (o ile druga strona
    by chciala).

    Dalej wysoki tir sie nie miesci w skrajni, czas w pociagu chyba jakos
    tam kierowce obciaza, przerwa nie musi sie swietnie wpisywac w
    dopuszczalny czas pracy, ochrona nie moze krasc itd.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: