  • Data: 2014-06-29 14:10:19
    Temat: Re: SZ68187
    Od: Grześ <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F. !:
    > Wlasnie pare razy mi sie zdarzylo ze AM glupoty jakies pokazywala ...

    Mnie też. W ogóle ostatnio GPS jakby gorzej działał .... a i AM niestety
    działa coraz gorzej - np. wyznaczanie tras powyżej 1000 km z kilkoma
    punktami na małym urządzeniu generuje błąd pamięci ... Ale to może być
    też wina nadal marnawych map Navteqa. Ech Teleatlas to były super mapy ...

    > analiza dluzszego nagrania ujawni byc moze nieprawidlowosci.

    Na pewno, ale nawet i analiza samego nagrania (np. ile linii na sekundę)
    też pozwala szybkość określić. Jak w przypadku słynnego BMW w Katowicach
    - ten "poszkodowany" jechał ok. 70-80 kmh !

    > Ale ... na dluzszym nagraniu mozna bedzie sie dopatrzec paru wykroczen
    > nagrywajacego i jego ormowskie ciagoty szybko sie skoncza :-)

    Zawsze mam prawo odmówić pokazania materiału, który przeciwko mnie
    świadczy :-D !

    A na poważnie - gdyby rejestrować i wysyłać wszystkie wykroczenia
    innych, to by się nasza policja po jednym dniu zatkała. Ale te
    poważniejsze, naprawdę niebezpieczne - to co innego. I przy okazji -
    każdy może mieć kamerkę, więc czasem lepiej się odrobinkę zastanowić
    przed zrobieniem czegoś nie do końca przepisowego ;-)

    pzdrw.
    --
    Grzegorz