  • 171. Data: 2014-07-19 12:59:34
    Temat: Re: SZ68187
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    dyskusyjnych:lop8qs$eed$...@n...news.atman.pl...

    >40 jeszcze bardziej.
    >30 też.
    >Aż do zera.

    >Więc czemu 50?

    No, mysl, mysl....

  • 172. Data: 2014-07-19 13:00:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 29 Jun 2014 16:40:38 +0200 osobnik zwany Henryk
    \"Plumski\" Plumowski napisał:

    > Może dlatego, że te ustanowione 10 mniej jest jednak bezpieczne?
    > https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-
    instant&rlz=1C1SAVI_enPL513PL515&ion=1&espv=2&ie=UTF
    -8#q=10%20km%20mniej

    jedyną bezpieczną prędkością jest 0 (zero) km/h

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 173. Data: 2014-07-19 13:15:16
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    >jedyną bezpieczną prędkością jest 0 (zero) km/h

    Nieprawda

  • 174. Data: 2014-07-19 14:38:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 19 Jul 2014 13:15:16 +0200 osobnik zwany Ghost napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Nieprawda

    O'RLY?

  • 175. Data: 2014-07-19 15:50:24
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 19/07/14 14:38, masti wrote:

    > O'RLY?

    Nigdy nie widziałeś, jak ktoś komuś wjechał w bagażnik na czerwonym?

    --
    Alf/red/

  • 176. Data: 2014-07-19 15:54:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 19 Jul 2014 15:50:24 +0200 osobnik zwany Alf/red/
    napisał:

    > Nigdy nie widziałeś, jak ktoś komuś wjechał w bagażnik na czerwonym?

    a ten co wjechał to jaką miał prędkość? :)

  • 177. Data: 2014-07-19 18:12:15
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 19/07/14 15:54, masti wrote:

    > a ten co wjechał to jaką miał prędkość? :)

    To o czyjej prędkości 0 (zero) mówiłeś? Mojej, czy całego wszechświata?

    --
    Alf/red/

  • 178. Data: 2014-07-19 20:26:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ghost" <h...@h...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > No, mysl, mysl....

    Nie ma uzasadnienia.
    Jedyne to takie, że kolejny etap.
    A w następnym ogłupiające niektórych kapelusze u koryta wprowadzą 40, a
    ogłupione bezmózgi będą wrzeszczeć że to jedyna bezpieczna prędkość.

  • 179. Data: 2014-07-19 20:35:38
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    >Nie ma uzasadnienia.
    >Jedyne to takie, że kolejny etap.
    >A w następnym ogłupiające niektórych kapelusze u koryta wprowadzą 40, a
    >ogłupione bezmózgi będą wrzeszczeć że to jedyna bezpieczna prędkość.

    Zatem jedyny wniosek z Twojego "rozumowania" jest taki, ze nie powinno być
    ograniczenia.

  • 180. Data: 2014-07-19 22:01:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 19 Jul 2014 18:12:15 +0200 osobnik zwany Alf/red/
    napisał:

    > To o czyjej prędkości 0 (zero) mówiłeś? Mojej, czy całego wszechświata?

    wszystkich pojazdów :)
    czyli jedynie bezpiecznym ograniczeniu prędkości