  • 91. Data: 2014-06-26 10:51:52
    Temat: Re: SZ68187
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello "Rafał \"SP\" Gil" !:

    > Ale ja nie przejeżdżam na pałę. Potrafię obserwować więcej niż to co się
    > dzieje 5 metrów u mnie przed maską.

    Ale to jest super-ITS, a nie zwykłe skrzyżowanie !!!

    Mówimy o ewidentnym wjeżdżaniu na czerwonym, a nie kuriozalnych
    skrzyżowaniach. My w Katowicach też kilka takich mamy, ale akurat nie
    to. Ale już zjazd z Chorzowskiej w Sokolską do Placu Wolności, to
    majstersztyk - gorzej się zrobić nie dało, chyba jakiś urzędnik "po
    swojemu" jakieś przepisy interpretował.

    Ale jak by nie było, czerwone to czerwone. Szczególnie, jak hamowanie
    jest delikatne, a i czas oczekiwania niedługi.

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

    maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?3qm2wmAjMM

  • 92. Data: 2014-06-26 10:56:44
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello zairazki !:

    > Grzegorz, trzymaj się i rób swoje. Ja nie mam kamerki.

    Dzięki za poparcie ... Wiesz, ja też donoszenia nie lubię, ale głupoty i
    braku wyobraźni jeszcze bardziej.

    I tylko przykre jest to, że styl jeżdżenia i już chyba konieczność
    posiadania kamerki przyszła do nas ze wschodu ...

    pzdrw.

  • 93. Data: 2014-06-26 11:50:22
    Od: "Latawiec" <l...@c...smok.com>

    wiadomości news:1461754320.20140626104844@pik-net.pl.invalid...

    > A potrafisz coś własnego wymyślić?

    Robię to ciągle, tylko jeszcze tego nie pojmujesz.

  • 94. Data: 2014-06-26 11:51:44
    Od: "Latawiec" <l...@c...smok.com>

    wiadomości news:118680223.20140626104240@pik-net.pl.invalid...

    > Jak sobie życzysz, małpko.

    Napiszę twoimi słowami. Potrafisz coś wymyślić od siebie, czy będziesz jak
    małpa powtarzał za mną moje słowa?

  • 95. Data: 2014-06-26 11:54:11
    Od: "Latawiec" <l...@c...smok.com>

    > e tam trool. Zwykły idiota. troll by przynajmniej flejma rozkręcił :)

    Otwórz elementarz i powtórz sobie, kiedy używa się wielkich liter. Nie żywaj
    też słów, znaczenia których nie pojmujesz.

  • 96. Data: 2014-06-26 12:01:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Latawiec,

    Thursday, June 26, 2014, 11:51:44 AM, you wrote:

    > Napiszę twoimi słowami. Potrafisz coś wymyślić od siebie, czy będziesz jak
    > małpa powtarzał za mną moje słowa?

    Nauczyć gówniarza - chodzi i powtarza.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 97. Data: 2014-06-26 12:24:41
    Od: "Latawiec" <l...@c...smok.com>

    wiadomości news:1718153266.20140626120137@pik-net.pl.invalid...

    > Nauczyć gówniarza - chodzi i powtarza.

    To bardzo miło że się przyznałeś.

  • 98. Data: 2014-06-26 12:33:53
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Dnia 2014-06-24 22:37, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Pomieszkasz kiedys w zasiegu dzialania ITS, zrozumiesz.

    > Wydaje mi się, że mieszkam - w Gliwicach i tu działa to moim zdaniem co
    > najmniej dobrze, a przy małym ruchu wręcz rewelacyjnie :)
    > Nie wiem od jak dawna działa to we Wrocku, może system musi się "nauczyć"
    > jak sterować ruchem? W Gliwicach początki też były mało ciekawe.

    W Gliwicach system działa dobrze (nawet dostał kilka nagród) bo:
    1. Objęte nim są niemal _wszystkie_ (za wyjątkiem dwóch) skrzyżowania z
    sygnalizacją świetlną
    2. Zlikwidowano tramwaje
    3. Jest to ponoć inny system (bierze pod uwagę dane statystyczne + czujniki
    + kamery)

    ad. 1. Dzięki temu można zrobić zieloną falę przez całe miasto
    ad. 2. Dzięki temu skrzyżowania nie są blokowane przez ruszający tramwaj z
    przystanku przed skrzyżowaniem (daszyńskiego, zwycięstwa). Autobus rusza
    _znacznie_ sprawniej więc poprzeczna droga ma krócej czerwone.
    ad. 3. Podobno jest to jedyny taki system w Pl, ale nie wiem czy to prawda
    czy tylko marketingowy bełkot - faktem jest że przy małym ruchu zielone
    włącza się zanim auto najedzie na czujnik (pętlę indukcyjną) więc na pewno
    obraz z kamer jest brany pod uwagę - to ma tę zaletę że nie trzeba zwalniać
    do 40 przed każdym skrzyżowaniem tylko spokojnie można jechać ok 60 km/h

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 99. Data: 2014-06-26 12:44:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Latawiec,

    Thursday, June 26, 2014, 12:24:41 PM, you wrote:

    > To bardzo miło że się przyznałeś.

    Nie jesteś oryginalny - jesteś dokumentnie przewidywalny i nudny.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 100. Data: 2014-06-26 20:05:56
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Hello "Rafał \"SP\" Gil" !:

> [...]

    Ale jak by nie było, czerwone to czerwone. Szczególnie, jak
    hamowanie jest delikatne, a i czas oczekiwania niedługi.

    Ale właśnie we wro ITS tak działa, że jak da czerwone, to
    prawdopodobnie zdążysz grilla rozpalić, nażreć się, zgasić
    grila, jebnąć piwko, spakować się i wsiąść do auta i zostanie
    jeszcze z 40 sekund stania na światłach. Dlatego olewa się
    "późno czerwone" we WRO.

    ITS to takie stworzenie, że na jezdni z ograniczeniem do 50 km/h
    premiuje tych co jadą ponad 100 km/h. Jak pojedziesz te
    przepisowe 50, to staniesz na każdych światłach po kolei i
    odbębnisz dodatkowe 20 minut przez miasto, dlatego często we wro
    występuje przelatanie na czerwonym, bo wiesz, że nie przelecenie
    pełną pizdą przez światło czwrwone świecące się od 2 sekund -
    pół dnia spędzisz w mieście :D