  • 161. Data: 2014-07-07 18:38:15
    Temat: Re: SZ68187
    Od: Grześ <b...@b...com>

    Hello r...@k...pl !:

    > A podaj -- z ciekawości sobie sprawdzę.

    Paradiesstrasse, Triefenstein. Ona idzie w kółko, na googlach widać.
    Navteq w pole ...

  • 162. Data: 2014-07-07 20:27:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 07 Jul 2014 18:38:15 +0200 osobnik zwany Grześ napisał:

    > Hello r...@k...pl !:

    > Paradiesstrasse, Triefenstein. Ona idzie w kółko, na googlach widać.
    > Navteq w pole ...

    no paczaj, a na OSM jest :)
    https://www.openstreetmap.org/way/40589755

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 163. Data: 2014-07-08 12:32:17
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello masti !:

    > no paczaj, a na OSM jest :)
    > https://www.openstreetmap.org/way/40589755

    No bo to ... Open ;-) !!!

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

    maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?3qm2wmAjMM

  • 164. Data: 2014-07-08 12:34:34
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello NetiaAbonent !:

    >U Ciebie ten przejazd nikomu nie
    > zagroził.

    Moim zdaniem nie powinieneś w ogóle mieć prawa jazdy.

    Czyli nie zagroził - to można ??? A jakby zagroził ? Trup, albo inwalida
    - cóż, jeden na 1000 albo 10.000 ???

    Teraz już wiem - niestety na takich chcąc nie chcąc donosić trzeba.

    pzdrw.

  • 165. Data: 2014-07-08 22:57:21
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "Grzegorz" <b...@b...com>

    > Moim zdaniem nie powinieneś w ogóle mieć prawa jazdy.

    Na razie nie wymagają prawa jazdy do pisania na niusach

    > Czyli nie zagroził - to można ??? A jakby zagroził ? Trup, albo inwalida -
    > cóż, jeden na 1000 albo 10.000 ???

    Jakby zagroził to by zagroził, a jak nie zagroził to nie zagroził.

    > Teraz już wiem - niestety na takich chcąc nie chcąc donosić trzeba.

    Kopnąć Cię w 4 litery ?

  • 166. Data: 2014-07-09 09:51:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 07 Jul 2014 18:38:15 +0200, w <lpejep$e8t$1@mx1.internetia.pl>, Grześ
    <b...@b...com> napisał(-a):

    > Hello r...@k...pl !:

    > Paradiesstrasse, Triefenstein. Ona idzie w kółko, na googlach widać.
    > Navteq w pole ...

    Eee, brakuje połączenia między odcinkami, żeby tylko takie błędy były na
    mapach. Niech zgłosi, to mu dorysują :).

  • 167. Data: 2014-07-09 19:19:57
    Od: Grześ <b...@b...com>

    Hello NetiaAbonent !:

    > Na razie nie wymagają prawa jazdy do pisania na niusach

    Jak widać, rozumku też :-D !!!

    > Jakby zagroził to by zagroził, a jak nie zagroził to nie zagroził.

    Jakby ktoś nie wlazł, to OK. A jakby wlazł, i trup, to miał pecha ....
    Lubisz rosyjską ruletkę ???

    > Kopnąć Cię w 4 litery ?

    A potrafisz ??? Bo rozumek masz wybitnie trollowy.

    G.

  • 168. Data: 2014-07-09 19:31:55
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "Grześ" <b...@b...com>

    > Jak widać, rozumku też :-D !!!
    >..
    > A potrafisz ??? Bo rozumek masz wybitnie trollowy.

    Plonk ?

  • 169. Data: 2014-07-11 02:45:45
    Od: l...@g...com

    Potrzebujesz finansowania dla domu, dla firmy, dla
    zakup samochodu, kupić motocykl, do tworzenia własnych
    Firma do własnych potrzeb dłużej w wątpliwość. Udzielamy
    pożyczki osobiste, począwszy od 2000 EURO do 2.000.000 EURO z dowolną kwotę ogólną
    stopę procentową w wysokości 5%. Proszę określić w pliku
    Wnioski o kredyt dokładną kwotę, którą chcesz i czas trwania.
    Prosimy o kontakt w celu osobistych pożyczek:
    l...@g...com

    http://loansforhelp-contact.olympe.in/contact/en/

  • 170. Data: 2014-07-11 15:55:44
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2014-06-24 09:23, Grzegorz pisze:
    > Witam,
    >
    > Może ktoś namierzy "sąsiada" ???
    >
    > http://youtu.be/5xtp50A0T28
    >
    > Bez komentarza - o tej porze ludzie do roboty idą ... Na wszelki wypadek
    > klakson i światła, coby tego barana widzieli.

    mi się wydaje, że to codzienność. Żadne wielke halo.

    Totalny brak odpowiedzialności za takie wykroczenia

    Icek