  • 181. Data: 2014-07-20 08:48:53
    Temat: Re: SZ68187
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ghost" <h...@h...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:53caba87$0$2152$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Zatem jedyny wniosek z Twojego "rozumowania" jest taki, ze nie powinno być
    > ograniczenia.

    Oczywiście - jedyne które ma sens to takie, żeby jechać tak, aby nie
    spowodować wypadku i nie utrudniać jazdy innym.
    Taki przepis już istnieje w kodeksie drogowym, ja go przestrzegam.
    Niepotrzebnie zaśmiecono go natomiast przepisami o limitach (liczonych dla
    Kamazów z węglem zimą) - te z zasady ignoruję bo Kamazem nie jeżdżę.
    Podobnie jak bzdury z cyferkami, które niedouczeni polscy pseudodrogowcy
    wystawiają przy drogach w ilościach hurtowych.
    Takie ograniczenie ma sens tylko wtedy, gdy jak pojedziesz więcej to zakrętu
    nie przejdziesz.

  • 182. Data: 2014-07-20 08:56:14
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Ghost" <h...@h...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Oczywiście - jedyne które ma sens to takie, żeby jechać tak, aby nie
    >spowodować wypadku i nie utrudniać jazdy innym.

    Rozumiem. Jeszcze dwa pytania kłizowe celem upewnienia się co do diagnozy.
    1. Gdy znieść ograniczenia prędkości to ludzie zaczną się poruszać w
    mieście:
    a. wolniej
    b, szybciej
    c. bez zmian
    2. Jeśli wzrośnie średnia prędkość pojazdów na drogach to ofiar będzie:
    a. mniej
    b. więcej
    c. bez zmian

  • 183. Data: 2014-07-20 14:26:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 20 Jul 2014 08:56:14 +0200 osobnik zwany Ghost napisał:

> [...]
    > b, szybciej
    > c. bez zmian
    > 2. Jeśli wzrośnie średnia prędkość pojazdów na drogach to ofiar będzie:

    czy jeśli masz prawo jazdy to:
    a. potrafisz dostosować prędkość do warunków jazdy
    b. nie potrafisz dostosować prędkości do warunkół jazdy
    c. masz to w dupie i jedziesz iel fabryka dała
    d. masaj?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 184. Data: 2014-07-20 15:13:01
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    >czy jeśli masz prawo jazdy to

    Uważasz ze jestem jedynym potencjalnym zagrożeniem na drogach?
    Jeśli nie to nie bądź tchórz i odpowiedz na mój trywialny kłiz, nie
    zasłaniaj się żenująco słabą erystyką.

    Masz odwagę?

  • 185. Data: 2014-07-20 15:24:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 20 Jul 2014 15:13:01 +0200 osobnik zwany Ghost napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Uważasz ze jestem jedynym potencjalnym zagrożeniem na drogach?

    uderz w stół a czapka gore

    >Jeśli nie
    > to nie bądź tchórz i odpowiedz na mój trywialny kłiz, nie zasłaniaj się
    > żenująco słabą erystyką.
    >
    > Masz odwagę?

    odpowiedziałem

  • 186. Data: 2014-07-20 19:25:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ghost" <h...@h...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    >
    > Rozumiem. Jeszcze dwa pytania kłizowe celem upewnienia się co do diagnozy.
    > 1. Gdy znieść ograniczenia prędkości to ludzie zaczną się poruszać w

    Większość bez zmian.
    Na drogach przelotowych pewnie szybciej.

    > 2. Jeśli wzrośnie średnia prędkość pojazdów na drogach to ofiar będzie:
    > a. mniej
    > b. więcej
    > c. bez zmian

    Dla mnie ważniejsza jest płynność ruchu niż ilość ofiar.
    A ta zależy od wielu czynników, reklamy bezpieczeństwa powinny namawiać do
    niezajeżdżania drogi, nie wchodzeniu pieszych pod jadące samochody itd, to
    by mogło zaowocować SPADKIEM ilości ofiar.
    Na razie dzieje się dokładnie odwrotnie niestety.

  • 187. Data: 2014-07-20 19:35:48
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    >uderz w stół a czapka gore

    >odpowiedziałem

    EOT
    mięczaku

  • 188. Data: 2014-07-20 19:38:07
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

> [...]
    > c. bez zmian

    >Większość bez zmian.
    >Na drogach przelotowych pewnie szybciej.

    Tu już widać że osobnik ma ograniczony kontakt z rzeczywistością.

    >Dla mnie ważniejsza jest płynność ruchu niż ilość ofiar.

    A tu mamy jasną predyspozycję do bycia socjopatą,

    Dziękujemy za udział w ankiecie.

  • 189. Data: 2014-07-20 19:41:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ghost" <h...@h...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Użytkownik "Ghost" <h...@h...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Tu już widać że osobnik ma ograniczony kontakt z rzeczywistością.

    > A tu mamy jasną predyspozycję do bycia socjopatą,

    Każdego kto ma inne zdanie masz zamiary obrzucać stekiem wyzwisk?
    Twoja sprawa, ja tego czytać nie muszę.
    PLONK

  • 190. Data: 2014-07-20 20:13:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 20 Jul 2014 19:35:48 +0200 osobnik zwany Ghost napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > EOT
    > mięczaku

    ROTFL keyboardwarriorze