    From: "see_you" <c...@e...trzy>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: SX1 IS - szum?
    Date: Thu, 16 Apr 2009 21:19:54 +0100

    "Mateusz" <m...@v...pl> wrote in message
    > juz doszedlem, ze im mniej przymknieta przyslona, tym ladniejsze zdjecia i
    > mniej szumu ;)

    Uzywajac S1IS nie wychodzilem poza ISO100...
    Narzekania na duze szumy z SX sa powszechne,
    wiec pozostaje Ci cieszyc sie innymi funkcjami tego sprzetu
    a z szumami walczyc niska czuloscia i postprocesingiem.
    Efekty powinny byc lepsze jak ze starego Sony.

    A co do opinii o telewizorach, to sam mam obecnie i Wege, i mocnego
    Panasonica,
    i musze stwierdzic, ze w paru aspektach Panasonic jest znaczaco lepszy,
    np. podwyzszona rozdzielczosc, wejscie "component" czy dzwiek,
    dlatego jeszcze walcze z menu serwisowym zeby lepiej ustawic kolory,
    (w Wedze sa nie do pobicia juz przy wyjsciu z fabryki).
    --
    see_you