  • Data: 2010-01-20 21:42:50
    Temat: Re: SUV
    Od: "radxcell" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    *Jacek Osiecki* wrote in <news:slrnhlep71.a9i.joshua@tau.ceti.pl>:
    > Widoczność o niebo lepsza niż w jakimkolwiek kompakcie, wygoda dużo większa
    > (siedzisz wyżej, dużo większe koła sprawiają że znikają dziury w drodze).
    > Po mieście jeździ się tym dużo fajniej niż jakąś wielką landarą...

    chyba musimy zdefiniowac widocznosc. do przodu pewnie horyzont sie oddala, wiec
    widac wiecej. ale to co robia kierowcy SUVow zeby zobaczyc czy nie zajezdzaja
    nikomu drogi przy zjezdzie z ronda jest moze niezle na gibkosc, ale skreca
    kregoslup w nieprzyjemne strony.

    dlaczego wysokosc siedzenia to wygoda? zeskakiwanie w dol przy wysiadaniu ani
    wygodne, ani bezpieczne.

    pozdr, rdx