  • Data: 2010-01-21 10:01:16
    Temat: Re: SUV
    Od: "cztery" <r...@d...trzy> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakoś jeżdżąc na przemian "zwykłymi" autami i SUVem nie stwierdziłem
    > specjalnych problemów z widocznością - ba, nawet czasami jest łatwiej niż
    > przypadku niektórych kompaktów czy aut wyższej klasy... Tak samo przy
    > zmianie pasa - zamiast wykręcać głowę za siebie wystarczy spojrzeć lekko w
    > dół, bo lusterka łapią znacznie więcej.

    Moze ustaw sobie lusterka.
    Jezdzac octavia, corolla, aurisem czy innym C5 nigdy nie wykrecalem glowy by
    spojrzec w boczne lusterko.
    Faktycznie, w Lanosie byly gowniane lusterka i martwa strefa byla duza ale w
    nowych autach nie znalazlem lusterek, ktore zmusilyby mnie do wykrecania
    glowy.
    Jezdzac szefa sluzbowym Q5 mialem zawsze stracha cofajac, gdyz z tylu nie
    widac calkiem wysokich przeszkod.

    > Choćby dlatego, że nie musisz kucać by wsiąść - przy SUVach z reguły nie
    > trzeba się wspinać tylko właśnie wsiadasz bez specjalnych manewrów. Może
    > pomyliłeś ze STARem? :)

    Faktycznie, w przypadku SUVow wsiadanie i wysiadanie jest duzo wygodniejsze
    niz w kompaktach.