  • Data: 2010-01-21 15:42:36
    Temat: Re: SUV
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 21 Jan 2010 10:01:16 +0100, cztery napisał(a):
    > Moze ustaw sobie lusterka.

    Martwa strefa zawsze będzie, a w SUVach lusterka są z reguły większe.

    > Jezdzac octavia, corolla, aurisem czy innym C5 nigdy nie wykrecalem glowy by
    > spojrzec w boczne lusterko.

    By spojrzeć w lusterko - nie, ale gorzej ze sprawdzeniem czy coś Ci nie
    jedzie na sąsiednim pasie tuż przy lewym tylnym kole. Zwłaszcza w C5 jest
    IMHO wyjątkowo kiepsko - widoczność kiepska...
    Ja jeżdżę C5 i okazjonalnie Sportagem - w tym drugim zdecydowanie w
    mniejszym stopniu odczuwam fakt istnienia martwej strefy. Natomiast fakt,
    przy cofaniu to niewiele widać - ale to się tyczy też wszystkich większych
    samochodów - taka Primera nawet w standardzie ma kamerę bo przez tylną szybę
    to nawet g* nie widać ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944