  • 21. Data: 2009-03-03 22:46:09
    Temat: Re: ST vs. FJR?
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Piotr" napisał :
    >> No i zostaja jeszcze duze bumki.
    > np. k1200rs?
    > spora roznica wagi w stosunku do fjr

    A moja sztuka by mogła być ? Od K1200RS lżejsza chyba o prawie 50 kg, Od
    fujarki też chyba sporo lżejsza, wał ma, ABS też, do tego ESA, fabryczne
    kufry z jednym kluczykiem, komp, grzane łapki itp.
    Tylko nie wiem czy to wg Was duża bumka czy średnia.
    Dla mnie duża to koń RT lub słoń LT.
    Zdjęcia tu: www.k1200.pl
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 22. Data: 2009-03-03 22:53:51
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > Bo na buze to bym Cie na pewno nie namowil :-)
    > Choc ja przy Takich zalozeniach jak Twoje (oprocz kardana)
    > to wzial bym buze, ale ja jestem suzuki maniac wiec...

    oj nie, buze nie;]
    a ja wlasnie yamaszkie lubie;)

    > zawsze cena moze byc dobrym skladnikiem wyboru,
    > a tu wszystkie wyzej raczej suzi nie sa w stanie zagrozic.

    fakt

    pzdrw
    Piotr

  • 23. Data: 2009-03-03 22:59:12
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > A moja sztuka by mogła być ?

    a co, sprzedajesz?:)

    >Od K1200RS lżejsza chyba o prawie 50 kg,

    bo gola jes!
    w sensie nie ubrana w wiatrochrony;:)

    >Od fujarki też chyba sporo lżejsza, wał ma, ABS też, do tego ESA,
    >fabryczne kufry z jednym kluczykiem

    a te kuferki to nie za malutkie takie?

    > komp, grzane łapki itp.
    > Tylko nie wiem czy to wg Was duża bumka czy średnia.

    tak od razu szufladkowac?;]

    > Dla mnie duża to koń RT

    taki R w ubranku;))

    >słoń LT.

    a na gume pojedzie? :))
    http://www.holtbmw.com/inventory/machine_images/K120
    0LT_wheelie.jpg

    > Zdjęcia tu: www.k1200.pl

    no ladna bestia
    zapierdalacz;]

    pzdrw
    Piotr

  • 24. Data: 2009-03-04 10:08:20
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    p...@g...com napisał(a):

    > tym silnik po 10 minutach jazdy w temp
    > 15 stopni juz sie grzeje.

    Grzeje sie? A moze po prostu osiaga wlasciwa temperature pracy? A to, ze
    powietrze z chlodnicy dokucza, to juz insza inszosc ;)

  • 25. Data: 2009-03-04 10:17:16
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    Piotr wrote:

    > wiesz, chcialbym tylko turystyke, caly sezon;)
    > ale ...

    doktorski obiektywnie napisal o FJR.

    Nie obietktywnie, ja dodam:
    Jest to doskonały motocykl, wygodny jak merc.
    Szybki jak ferrari, oszczedny jak cienkocienko.

    W miescie bez kufrów jezdzisz jak duzym sportem.
    W trasie masz dostepna opcje cruzing (szczekowiec otwarty)
    Opcja sport, to autostrada i pełny ogień, bez plaszczenia sie na zbiorniku.

    Mimo ze toYama to motocykl jest zbudowany w filozofii Hondy.
    Rider first i zrobione to jest lepiej. W zasadzie nie ma zadnych meczacych
    upierdliwosci.
    Grzanie silnika pomijam, wystarczy nie stać ;-)

    Dlatego z tym motocyklem jest problem.
    NIE MAM POWODU ABY GO ZAMIENIĆ NA INNY !!!

    I co? Do konca zycia mam jezdzic tytanowa FJR?
    A ona bedzie mnie dopiszczac za kazdym razem?

    Zaczynajac lot zawsze słysze jak glosem slicznej stewardesy:
    Czy siedzi Pan wystarczajaco komfortowo? Dokąd dzisiaj lecimy?
    Czy nie wieje za bardzo? Moze szybę unieść wyżej?
    Czy wszystkie bagaze zmiescily sie do kufrów?

    Tu zwykle włacza sie glos techniczego z kabiny:
    Wszystkie systemy sprawne, aktaulny zasieg nie wymaga ladowania przed celem.
    Cisnienie w oponach idealne, jednak prosimy o spokojne kilka km. Dla poprawy
    wyczucia nawierzchni sugeruje delikatnie dotłumic przod. (po chwili) Silnik
    osiągnał temp docelowa, mozliwe pelne otwarcie.

    Stewardesa ignorujac glosy z interkowmu:
    Czy podawac drinki teraz czy raczej poczeka Pan na miedzyladowanie?
    Widzal pan jakie piekna dzisiaj pogoda? Ostatnio kiedy lecialam ne tej trasie
    niestety wiało.
    Tam po drodze znajduje sia naprawde mile miejsce ze swietna kuchnią.

    [Techniczny] Sugeruje zwiekszyc predkosc przelotowa i obnizyc przedni deflektor
    do pozycji +2 cm. Powtarzam - silnik gotowy na pelne otwarcie.
    [Stewardesa] Te delikatne trzesienie powinno minac gdy wylecimy ze strefy
    gestego ruchu. Temperatura w zakresie kojace ciepło, widzail Pan jak ładnie
    zieleni się nam trawka?

    I tak w kólko, zawsze sie wtedy zastanawiam kto kieruje tym bajzelem - bo pilot
    jakos nigdy sie nie odzywa. AAaaaa prawda wyjebalem go z kabiny pare lat temu,
    gdy o 4 rano na katowickiej probował wyprzedzania po zielonym gdy ja spałem.

    ;-)
    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 26. Data: 2009-03-04 10:31:36
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 3 Mar, 22:46, "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote:
    > "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote

    > A no i zasadzka, wersja ktora ci wylinkowalem wyzej ma kardana
    > o ile ja sie znam na angielskim to shaft drive to to czego pragniesz.
    > :-)
    > Wiec masz konkurenta dla ST i Fujarki
    Error. Wylinkowales GTRa 1400, ktory nie moze konkurowac z FJR chocby
    w kategorii "miasto". Jest typowym kanapowcem na trasy i bezposrednim
    konkurentem ST1300. Jak napisalem wczesniej pismaki krytykowaly go za
    kiepskie zestrojenie poteznego badz co badz silnika.

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 27. Data: 2009-03-04 10:31:43
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > doktorski obiektywnie napisal o FJR.

    a tak, postukalismy troszke;]

    > Dlatego z tym motocyklem jest problem.
    > NIE MAM POWODU ABY GO ZAMIENIĆ NA INNY !!!
    >
    > I co? Do konca zycia mam jezdzic tytanowa FJR?
    > A ona bedzie mnie dopiszczac za kazdym razem?

    [ciach]

    > ;-)

    dobre:))))

    dzieki
    pozdrawiam
    Piotr

  • 28. Data: 2009-03-04 10:33:10
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > Grzeje sie? A moze po prostu osiaga wlasciwa temperature pracy? A to, ze
    > powietrze z chlodnicy dokucza, to juz insza inszosc ;)

    ogrzewanie w cenie;))

  • 29. Data: 2009-03-04 12:37:05
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Piotr" napisał :
    > a co, sprzedajesz?:)

    Nie, po prostu pokazuję, że są też takie, może akurat podpasuje. Można już
    kupić w połowie ceny nowego.

    > bo gola jes!
    > w sensie nie ubrana w wiatrochrony;:)

    Ten wiatrochron, co go ma jest naprawdę skuteczny. Można latać i 250 i daje
    radę. Ja akurat dość długi jestem, to musiałem zainstalować deflektorek na
    szybę, za to teraz jest super bezwietrznie.

    > a te kuferki to nie za malutkie takie?

    Nie, są spoko. Dają się rozsuwać i wtedy są znacznie większe. Inna sprawa,
    że moto się szerokie wówczas robi, co nie każdy lubi. W połączeniu z
    torebajką na bagażniku plus tankbag pozwalają się zabrać nawet na dłuższy
    wyjazd. A lubię i lustrzankę zabrać z dwoma obiektywami i spory statyw.

    > no ladna bestia zapierdalacz;]
    Danke.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 30. Data: 2009-03-04 16:52:07
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Watson" <p...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy nie wieje za bardzo? Moze szybę unieść wyżej?
    > Czy wszystkie bagaze zmiescily sie do kufrów?

    A by Cie cholera wzięła.
    I tak "pomimo" tego co napisałeś kupię i sprawdzę czy masz rację :)).

    pozdr.
    Mystik