  • 11. Data: 2009-03-03 20:53:49
    Temat: Re: ST vs. FJR?
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Piotr" <m...@p...onet.pl> wrote

    > wiesz, jesli sledziles watek od poczatku, ze nie upieram sie przy modelu..
    > ale naprawde ciezko znalezc jakas porownywalna alternatywe, -ok, nie ma
    > "zlotych srodkow" - jednak warto (IMO) jak najbardziej
    > sie zblizyc - ( w sensie kompromisu:
    > turystyka/miasto/bezobslugowosc/komfort/bezpieczenst
    wo itd)

    A myslales o Zygzaku? IMHO odpowiada wszystkim Twoim potrzebom.
    No moze naped lancuchem. ABS jest w opcji, okufrowac sie da.
    No i zostaja jeszcze duze bumki.
    A fatalnie to tylko na zdjeciach wyglada :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 12. Data: 2009-03-03 21:00:05
    Od: p...@g...com

    Hej,

    Masz racje pytanie jak bedziesz korzystac z motocykla - miasto/
    turystyka i czego bedzie wiecej. W moim przypadku bylo 80% miasto i
    20% turystyka i wowczas FJR to moze nie najlepszy wybor. Wal przydaje
    sie glownie w trasie niz w miescie, Poniewaz w miescie masz srednio
    duzo mniejszy przebieg dziennie wiec smarowanie lancucha nie jest
    takie uciazliwe w porownaniu do trasy gdzie smarowalbys lacuch
    codziennie przejezdzajac 500 km dziennie.

    Pozdrawiam
    Krezi

  • 13. Data: 2009-03-03 21:14:14
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > A myslales o Zygzaku?

    brak danych mam (nic pewnego nie wiem)

    > No moze naped lancuchem. ABS jest w opcji, okufrowac sie da.

    wiekszosc mozna okufrowac;]
    tylko zeby "ladnie" bylo jeszcze (ladnie=fabrycznie pod kolor i "styl";]

    > No i zostaja jeszcze duze bumki.

    np. k1200rs?
    spora roznica wagi w stosunku do fjr

    > A fatalnie to tylko na zdjeciach wyglada :-)

    oj tam, gusta, gusciki;))

    pzdr
    Piotr

  • 14. Data: 2009-03-03 21:18:12
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > Masz racje pytanie jak bedziesz korzystac z motocykla - miasto/
    > turystyka i czego bedzie wiecej.

    wiesz, chcialbym tylko turystyke, caly sezon;)
    ale ...

    > Poniewaz w miescie masz srednio
    > duzo mniejszy przebieg dziennie wiec smarowanie lancucha nie jest
    > takie uciazliwe w porownaniu do trasy gdzie smarowalbys lacuch
    > codziennie przejezdzajac 500 km dziennie.

    w sumie pewnie masz racje
    i przy takich zalozeniach wybor dramatycznie mi sie zwiekszy;]

    pozdrawim
    Piotr

  • 15. Data: 2009-03-03 21:41:09
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Piotr" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > brak danych mam (nic pewnego nie wiem)
    > wiekszosc mozna okufrowac;]
    > tylko zeby "ladnie" bylo jeszcze (ladnie=fabrycznie pod kolor i "styl";]

    Ale jaki brak danych:
    http://www.kawasaki.com/Products/product-specificati
    ons.aspx?scid=25&id=345

    kufry ma fabryczne.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 16. Data: 2009-03-03 21:46:53
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote

    A no i zasadzka, wersja ktora ci wylinkowalem wyzej ma kardana
    o ile ja sie znam na angielskim to shaft drive to to czego pragniesz.
    :-)
    Wiec masz konkurenta dla ST i Fujarki

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 17. Data: 2009-03-03 21:58:25
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > Ale jaki brak danych:
    > http://www.kawasaki.com/Products/product-specificati
    ons.aspx?scid=25&id=345

    > kufry ma fabryczne.

    chodzilo mnie o to ze "nie wiem nie znam sie";]

    poza tym hmm... ladniusi?:)
    tylko ta cena;(
    a rynek wtorny nie nasycony,
    trochu ciezki- z abs 308kg (ca.70kg wiecej niz fjr i ze 30/40 wiecej nic
    1200rs)
    ale prezentuje sie ....no no no
    chetnie bym " na zywca" pomacal;]

    pzdrw
    Piotr

  • 18. Data: 2009-03-03 22:27:05
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Piotr" <m...@p...onet.pl> wrote

    > a rynek wtorny nie nasycony,

    ZZR'y sa, a raczej bywaja u nas znaczy
    na mobile.de obie wersje wyskoczylo mi 236 sztuk,
    ceny zaczynaja sie gdzies okolo od 7500 juro za 2006 rok i w gore.
    gtr musi drozej od ok 10 tys Euro za 2007 rok
    nowki z salonow z 2008 za 12000-12500.
    Jakies pol roku temu to wcale cena by tak nie zabijala.
    No ale to fullwypas turysta.

    > trochu ciezki- z abs 308kg (ca.70kg wiecej niz fjr i ze 30/40 wiecej nic
    > 1200rs)

    Waga worka z bagazem albo plecaczka (troche przy kosci),
    przy tych momentach obrotowych IMHO bez znaczenia.

    > ale prezentuje sie ....no no no
    > chetnie bym " na zywca" pomacal;]

    Na zywca prezentuje sie znacznie bardziej interesujaco.

    No i zeby ktos nie pomyslal, ja z pewnoscia nie jestem
    fanem zielonego :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 19. Data: 2009-03-03 22:39:37
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > gtr musi drozej od ok 10 tys Euro za 2007 rok
    > nowki z salonow z 2008 za 12000-12500.
    > Jakies pol roku temu to wcale cena by tak nie zabijala.

    wlasnie...
    kolejny raz sobie bolesnie uswiadamiam ten fakt;(

    > Na zywca prezentuje sie znacznie bardziej interesujaco.

    poszukam w okolicy

    > No i zeby ktos nie pomyslal, ja z pewnoscia nie jestem
    > fanem zielonego :-)

    nikt nie sugeruje..
    moze poza tym ze pierwszy wyskoczyles z zielenia;]

    pzdr
    Piotr

  • 20. Data: 2009-03-03 22:42:48
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Piotr" <m...@p...onet.pl> wrote

    > nikt nie sugeruje..
    > moze poza tym ze pierwszy wyskoczyles z zielenia;]

    Bo na buze to bym Cie na pewno nie namowil :-)
    Choc ja przy Takich zalozeniach jak Twoje (oprocz kardana)
    to wzial bym buze, ale ja jestem suzuki maniac wiec...
    :-)
    zawsze cena moze byc dobrym skladnikiem wyboru,
    a tu wszystkie wyzej raczej suzi nie sa w stanie zagrozic.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)