    From: "Watson" <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: ST vs. FJR?
    Date: Wed, 4 Mar 2009 11:17:16 +0100
    <gok6ql$vql$1@news.onet.pl>

    Piotr wrote:

    > wiesz, chcialbym tylko turystyke, caly sezon;)
    > ale ...

    doktorski obiektywnie napisal o FJR.

    Nie obietktywnie, ja dodam:
    Jest to doskonały motocykl, wygodny jak merc.
    Szybki jak ferrari, oszczedny jak cienkocienko.

    W miescie bez kufrów jezdzisz jak duzym sportem.
    W trasie masz dostepna opcje cruzing (szczekowiec otwarty)
    Opcja sport, to autostrada i pełny ogień, bez plaszczenia sie na zbiorniku.

    Mimo ze toYama to motocykl jest zbudowany w filozofii Hondy.
    Rider first i zrobione to jest lepiej. W zasadzie nie ma zadnych meczacych
    upierdliwosci.
    Grzanie silnika pomijam, wystarczy nie stać ;-)

    Dlatego z tym motocyklem jest problem.
    NIE MAM POWODU ABY GO ZAMIENIĆ NA INNY !!!

    I co? Do konca zycia mam jezdzic tytanowa FJR?
    A ona bedzie mnie dopiszczac za kazdym razem?

    Zaczynajac lot zawsze słysze jak glosem slicznej stewardesy:
    Czy siedzi Pan wystarczajaco komfortowo? Dokąd dzisiaj lecimy?
    Czy nie wieje za bardzo? Moze szybę unieść wyżej?
    Czy wszystkie bagaze zmiescily sie do kufrów?

    Tu zwykle włacza sie glos techniczego z kabiny:
    Wszystkie systemy sprawne, aktaulny zasieg nie wymaga ladowania przed celem.
    Cisnienie w oponach idealne, jednak prosimy o spokojne kilka km. Dla poprawy
    wyczucia nawierzchni sugeruje delikatnie dotłumic przod. (po chwili) Silnik
    osiągnał temp docelowa, mozliwe pelne otwarcie.

    Stewardesa ignorujac glosy z interkowmu:
    Czy podawac drinki teraz czy raczej poczeka Pan na miedzyladowanie?
    Widzal pan jakie piekna dzisiaj pogoda? Ostatnio kiedy lecialam ne tej trasie
    niestety wiało.
    Tam po drodze znajduje sia naprawde mile miejsce ze swietna kuchnią.

    [Techniczny] Sugeruje zwiekszyc predkosc przelotowa i obnizyc przedni deflektor
    do pozycji +2 cm. Powtarzam - silnik gotowy na pelne otwarcie.
    [Stewardesa] Te delikatne trzesienie powinno minac gdy wylecimy ze strefy
    gestego ruchu. Temperatura w zakresie kojace ciepło, widzail Pan jak ładnie
    zieleni się nam trawka?

    I tak w kólko, zawsze sie wtedy zastanawiam kto kieruje tym bajzelem - bo pilot
    jakos nigdy sie nie odzywa. AAaaaa prawda wyjebalem go z kabiny pare lat temu,
    gdy o 4 rano na katowickiej probował wyprzedzania po zielonym gdy ja spałem.

    ;-)
    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A