  • 1. Data: 2009-03-01 10:01:19
    Temat: Porównanie Gladius vs XJ6
    Od: "smoq" <p...@p...fm>

    Motor ma być dla pani, średniej budowy i wielkości, na pewno nie drobinki :)
    Ma służyc do weekendowej jazdy, czasami gdzies dalej ale nie na zasadzie nad
    balaton i spowrotem. Co byście polecili? W grę może wchodzić jeszcze ew małe
    BMW 650-800

    --
    pzdr smoq

  • 2. Data: 2009-03-01 21:30:36
    Temat: Re: Porównanie Gladius vs XJ6
    Od: "Power" <p...@i...pl>

    "smoq" <p...@p...fm> wrote in message > Motor ma być
> [...]
    > Ma służyc do weekendowej jazdy, czasami gdzies dalej ale nie na zasadzie
    > nad balaton i spowrotem. Co byście polecili? W grę może wchodzić jeszcze

    Smoqu ER6N.

    pozdr.
    Power
    http://www.bikepics.com/members/power997/

  • 3. Data: 2009-03-01 22:25:36
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-03-01 11:01:19 +0100, "smoq" <p...@p...fm> said:

    > Motor ma być dla pani, średniej budowy i wielkości, na pewno nie drobinki :)
    > Ma służyc do weekendowej jazdy, czasami gdzies dalej ale nie na zasadzie nad
    > balaton i spowrotem. Co byście polecili?

    IMHO - ten który się bardziej podoba. To nowości, więc opini z
    użytkowania jeszcze przez jakiś czas będzie ciężko uświadczyć, a prasie
    popularnej bym raczej nie wierzył ;-)
    Do turystyki to XJ6 jest w wersji z owiewką, co może być dużym plusem.

    > W grę może wchodzić jeszcze ew małe BMW 650-800

    Ja bym z przekory brał Bumę ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 4. Data: 2009-03-02 07:49:01
    Od: fv <f...@c...com>

    smoq wrote:
> [...]
    > balaton i spowrotem. Co byście polecili? W grę może wchodzić jeszcze ew małe

    Ale pani będzie jeździć samotnie czy z plecaczkiem? Jak samotnie to niech wybierze
    pod kolor paznokci.

    Królem tej klasy jest Kawasaki ER6, imho zasłużenie. Nie ma jednak żadnych możliwości
    wzięcia
    pasażera ani bagażu. Ale zacny sprzęt i na prawdę miły w obyciu.

    W tytule porównałeś Gladiusa z XJ6, tymczasem XJ6 gra z Suzuki w lidze GSX 650f.
    Yamaha stara się
    bardzo aby ludzie myśleli tak jak ty, ale wagowo-zastosowaniowo konkurentem XJ6 jest
    GSX.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 5. Data: 2009-03-02 08:36:40
    Od: "matt" <m...@N...kaczkowo.com>

    Użytkownik "smoq" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    spowrotem.
    > Co byście polecili? W grę może wchodzić jeszcze ew małe BMW 650-800

    To może F800ST? Nie wiem czy moto ma być nowe, czy używane,
    ale nowe już są pozbawione w większości z usterek wieku
    dziecięcego. Lekkie, i takie akuratne.

    Pozdrawiam,
    matt

  • 6. Data: 2009-03-02 08:40:02
    Od: "smoq" <p...@p...fm>

    Użytkownik "matt" <m...@N...kaczkowo.com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "smoq" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > To może F800ST? Nie wiem czy moto ma być nowe, czy używane,
    > ale nowe już są pozbawione w większości z usterek wieku
    > dziecięcego. Lekkie, i takie akuratne.

    Jesli dobrze kojarze to niestety wszystkie propozycje poza XJ6 i nowym
    jajkiem to motocykle 2 cylindrowe, nie jestem pewny co do ER6. Jednak
    kultura pracy silnika R4 jest wyzsza od R2 czy V2, motocykl 4 garkowy jest
    latwiejszy w uzytkowaniu, czy ktos z posiadaczy ER6 i SV-ek moze sie
    wypowiedziec na temat pracy silnika?
    turystyka tylko w pojedynke, albo raczej w kilka motorów, mąż tej pani
    dosiada R1200 GSA

    --
    pzdr smoq

  • 7. Data: 2009-03-02 08:43:44
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    smoq pisze:

    > motocykl 4 garkowy jest latwiejszy w uzytkowaniu

    Bo ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 8. Data: 2009-03-02 08:44:00
    Od: "smoq" <p...@p...fm>

> [...]
    > :) Ma służyc do weekendowej jazdy, czasami gdzies dalej ale nie na
    > zasadzie nad balaton i spowrotem. Co byście polecili? W grę może wchodzić

    Kiedyś na naszym necie była stronka, na której mozna bylo porownywac rozne
    modele, nie pamietam adresu, ale jestem pewny że była w domenie .com,
    motocykle.com? motocykl.com? jakos tak Ktoś pamięta te stronkę? czy ona
    jeszcze działa?

    --
    pzdr smoq

  • 9. Data: 2009-03-02 08:54:12
    Od: "smoq" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Bo ?

    bo mniejszy moment hamujący, bo mniejsze drgania sprzęta i wygodniejsza
    jazda

    --
    pzdr smoq

  • 10. Data: 2009-03-02 08:56:11
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    smoq pisze:

    > bo mniejszy moment hamujący, bo mniejsze drgania sprzęta i wygodniejsza
    > jazda

    Wspolczesne R2 i V2 z balancerami juz nie drza. A moment hamujacy
    bardziej pomaga niz przeszkadza.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!