  • Data: 2013-09-03 20:11:14
    Temat: Re: SSHD no wreszcie
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Jest. Gdybym tyle czasu spedzal w podrozy, ze koniecznoscia byloby czeste
    > wlaczanie laptopa w trakcie to byloby mi smutno.

    Jakie w podróży. :P
    Jedziesz służbowo (zawsze 2 osoby). Nagle ktoś z biura dzwoni, że trzeba coś
    wydrukować. Każdy trzyma swoje pliki jak chce (katalogi). Łączysz się po VPN i
    robisz co musisz, gdy druga osoba prowadzi auto. To nie jest praca bez przerwy w
    czasie jazdy, jednak polskie drogi nie są gładkie jak stół, więc dysk obrywa.
    Czasami włączam kodowanie do x.264. Żeby nie tracić czasu jak zabieram ze sobą
    laptop to koduje (zamknięty w torbie), gdy prowadzę (taka optymalizacja zadań).
    hehe Może się wydawać głupie, ale tak robię. Sprzęt musi zarabiać na siebie, a
    nie tylko ładnie wyglądać.