  • Data: 2011-07-06 17:40:08
    Temat: Re: SSD jakie wady?
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafał Łukawski" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:iv25fu$dod$1@news.onet.pl...
    > Oj, jeżeli komputera używasz do **pracy** (szczególnie notebooka), gdzie
    > trzeba szybko otworzyć prezentacje, zmienić jakieś dane w arkuszu, szybko
    > znalezc cos w tysiacach maili. Roznica jest i to solidna.

    Ja nie generalizuję - opisuję konkretny przypadek - jeżeli ktoś może
    stracić klienta z powodu 20 sekund zwłoki to zapewne warto używać SSD.

    > Jezeli komputer sluzy do uruchamiania paru gier i przegladarki - na pewno
    > nie warto.

    Bardzo powierzchowne spojrzenie. Nie mam ani jednej gry.
    Przeglądarki oczywiście używam ale to FF Portable działający z RAMdysku -
    rozwiązanie chyba nieco szybsze niż SSD:)

    --
    marfi