-
61. Data: 2012-09-26 12:40:29
Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>
Dnia 26 Sep 2012 06:54:10 +0200, januszek napisał(a):
> Przemysław Ryk napisa?(a):
>
> [...]
>
>> Serio zauważyłeś tam narzekanie na sam kredyt, a nie poziom obsługi?
>
> Troche zartuje bo zamienianie towarow na "doskonale odpowiedniki",
> wystawianie do sprzedazy sprzetu, ktorego fizycznie nie posiada sie na
> wlasnym stanie magazynowym - to typowe zjawiska dla calego handlu w
> Sieci.
Lepsze jaja miałem przy gwarancyjnej wymianie GTX285 w Komputroniku właśnie.
Nie ma mojego modelu (fabrycznie overclockowany od EVGA). Kiedy będzie? Nie
wiadomo. GTX285 innych producentów? Nie ma żadnego. Kiedy będą? Nie wiemy...
Popatrzyłem po cenach - różnica w cenie między moim, a GTX295 wynosiła
jakieś 50 PLN. OK - to ja chcę tego GTX295. Jak usłyszałem procedurę
wymiany, to mnie szlag trafił: wysłać im uszkodzonego GTX285 z wypełnionym
RMA, Komputronik zrobi to jako zwrot, wyśle mi fakturę korygującą POCZTĄ
POLSKĄ, ja wtedy sobie zamówię w sklepie GTX295. Jak już przestałem się
histerycznie śmiać, to padło proste pytanie, czy nie potrafią faktur
zapakować do pudełka z kartą i wysłać całości kurierem, który ma ode mnie
skasować różnicę w cenie między starą, a nową kartą. W końcu, po kilku
telefonicznych bojach okazało się, że jednak tak się uda zrobić...
W znaku - jak jeszcze istniał - jak miałem problem z drugim egzemplarzem
Asusa Striker Extreme, to wystarczył telefon - umówiliśmy się, że ja tej
płyty mam dosyć, wolę to wymienić na DFI, dograliśmy kiedy podjadę do
sklepu, wszedłem, odwaliliśmy raz dwa papierkologię, po 10 minutach
wyszedłem z wymienionym sprzętem...
> Swoja droga zauwazylem, ze im wiekszy sprzedawca tym i skala
> takich zachowan jest wieksza. Mam na mysli, ze jednoosobowa firemka
> Zenona Kowalskiego w tym akurat zakresie dziala lepiej, przynajmniej do
> poki nie padnie ;)
Wiesz - różnie z tym bywa. Jakie przeboje miałem z komoorki.pl, to moje...
--
[ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Lord Marshal: Irgun. One of my best. Richard B. Riddick: If you say so. ]
[ ("The Chronicles of Riddick") ]
-
62. Data: 2012-09-26 14:09:42
Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
Od: januszek <j...@p...irc.pl>
Przemysław Ryk napisa?(a):
> Lepsze jaja miałem przy gwarancyjnej wymianie GTX285 w Komputroniku właśnie.
> Nie ma mojego modelu (fabrycznie overclockowany od EVGA).
Swoja droga wlasnie nabylem karte EVGA, zarejestrowalem zakup
bezposrednio na stronie producenta i zaproponowali mi, za w sumie
smieszne pieniadze, zakup rozszezonej gwarancji na 5 lub 10 lat.
> W końcu, po kilku telefonicznych bojach okazało się, że jednak tak się
> uda zrobić...
Znak kilka malych sklepow/firm, w ktorych po prostu spuszcza sie takich
klientow niczym wode w toalecie... ;)
> Wiesz - różnie z tym bywa. Jakie przeboje miałem z komoorki.pl, to moje...
O! Znam, wlasnie tam kupilem dwa razy, pierwszy i ostatni ;) (co prawda
z premedytacja kupilem cene a towar byl tylko dodatkiem)... ;P
j.
--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"
-
63. Data: 2012-09-26 23:20:29
Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>
Dnia 26 Sep 2012 14:09:42 +0200, januszek napisał(a):
>> Lepsze jaja miałem przy gwarancyjnej wymianie GTX285 w Komputroniku właśnie.
>> Nie ma mojego modelu (fabrycznie overclockowany od EVGA).
>
> Swoja droga wlasnie nabylem karte EVGA, zarejestrowalem zakup
> bezposrednio na stronie producenta i zaproponowali mi, za w sumie
> smieszne pieniadze, zakup rozszezonej gwarancji na 5 lub 10 lat.
Ja za brak rejestracji swojego GeForce'a od XFX sobie w brodę pluję teraz.
:-/
>> W końcu, po kilku telefonicznych bojach okazało się, że jednak tak się
>> uda zrobić...
>
> Znak kilka malych sklepow/firm, w ktorych po prostu spuszcza sie takich
> klientow niczym wode w toalecie... ;)
Widzisz - ja z gatunku tych, którefo spuścisz w toalecie, to Ci umywalką
wróci. :)
>> Wiesz - różnie z tym bywa. Jakie przeboje miałem z komoorki.pl, to moje...
>
> O! Znam, wlasnie tam kupilem dwa razy, pierwszy i ostatni ;) (co prawda
> z premedytacja kupilem cene a towar byl tylko dodatkiem)... ;P
Ja o wymianę swojego telefonu szarpałem się około 300 dni. Temat opisałem
detalicznie u siebie na blogu, na forum użytkowników Nokii E51 i E52, forum
PCLabu, linkowałem na Facebooku, a kopie korespondencji szły do Rzecznika
Praw Konsumenta. W końcu się poddali.
--
[ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Saying things doesn't make them true. ]
[ ("House M.D.") ]
-
64. Data: 2012-09-27 14:49:45
Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
Od: Corran <c...@g...com>
W dniu środa, 26 września 2012 14:09:44 UTC+2 użytkownik januszek napisał:
> Znak kilka malych sklepow/firm, w ktorych po prostu spuszcza sie takich
>
> klientow niczym wode w toalecie... ;)
No i o to właśnie chodzi.
Przemek narzeka najogólniej rzecz biorąc na procedury, papierki i czekanie.
Dla mnie problemem są sytuacje kiedy jakiś skurczybyk ci nie chce uznać gwarancji lub
przyjmie dysk, który leży 3 miesiące na zapleczu "w serwisie" zanim zachce mu się go
odesłać do producenta!
Przemku, to że w Proline odesłali ci dysk do producenta to nic, schody się zaczynają
kiedy serwisowanie czy wymiana ma być na ich koszt.
Rozumiem twoje zarzuty ale nie do końca podzielam twój punkt widzenia. Ja tam bym się
cieszył że chcieli ci tego Geforca wymienić na innego bo wcale nie musieli, bo w
wielu firemkach jak czegoś nie muszą to, to poprostu pierdolą!
Komputer który kupuje będzie stał w mieszkaniu w małym mieście, to też jest inna
sytuacja niż kiedy mieszkałem we Wrocławiu.
Krótko: wole kupić tam gdzie wiem jak mi coś padnie to to wymienią/naprawią (często
trzeba poczekać, ale da się z tym żyć) niż w sklepie którego nie znam i mogą mnie po
prostu olać (tym bardziej że kupuje wysyłkowo).
-
65. Data: 2012-09-27 15:18:40
Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
Od: "Chris" <c...@s...pl>
Przemysław Ryk nabazgrał(a):
> Dnia 26 Sep 2012 14:09:42 +0200, januszek napisał(a):
>>> Lepsze jaja miałem przy gwarancyjnej wymianie GTX285 w Komputroniku
>>> właśnie. Nie ma mojego modelu (fabrycznie overclockowany od EVGA).
>> Swoja droga wlasnie nabylem karte EVGA, zarejestrowalem zakup
>> bezposrednio na stronie producenta i zaproponowali mi, za w sumie
>> smieszne pieniadze, zakup rozszezonej gwarancji na 5 lub 10 lat.
> Ja za brak rejestracji swojego GeForce'a od XFX sobie w brodę pluję teraz.
> :-/
Jak brałeś na firmę to weź wystaw znajomemu dokument sprzedaży i niech on
zgłosi na podstawie twojego rachunku dla niego :) w końcu mogła długo leżeć
na półce sklepowej bo to mało chodliwy towar :)
--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.
-
67. Data: 2012-09-27 16:46:25
Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>
Dnia Thu, 27 Sep 2012 15:18:40 +0200, Chris napisał(a):
>> Ja za brak rejestracji swojego GeForce'a od XFX sobie w brodę pluję teraz.
>> :-/
>
> Jak brałeś na firmę to weź wystaw znajomemu dokument sprzedaży i niech on
> zgłosi na podstawie twojego rachunku dla niego :) w końcu mogła długo leżeć
> na półce sklepowej bo to mało chodliwy towar :)
Polska to jednak kraj cwaniaczków...
--
[ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Życie jest zbyt cięzkie, by przykładać do niego wagę. (S.J. Lec) ]
-
66. Data: 2012-09-27 16:46:25
Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>
Dnia Thu, 27 Sep 2012 05:49:45 -0700 (PDT), Corran napisał(a):
>> Znak kilka malych sklepow/firm, w ktorych po prostu spuszcza sie takich
>>
>> klientow niczym wode w toalecie... ;)
>
> No i o to właśnie chodzi.
>
> Przemek narzeka najogólniej rzecz biorąc na procedury, papierki i
> czekanie.
Czytałeś może jednak moje opisy przebojów z Komputronikiem? Jeżeli nie, to
sugerowałbym jednak przeczytać.
Jeżeli procedura jest debilna, to mam przy okazji siedzieć cichutko i nie
komentować tego? Nie głosować portfelem i nie iść do kogoś, kto je ma
sensowniej opracowane? Jaja sobie robisz?
> Dla mnie problemem są sytuacje kiedy jakiś skurczybyk ci nie chce uznać
> gwarancji lub przyjmie dysk, który leży 3 miesiące na zapleczu "w
> serwisie" zanim zachce mu się go odesłać do producenta!
>
> Przemku, to że w Proline odesłali ci dysk do producenta to nic, schody
> się zaczynają kiedy serwisowanie czy wymiana ma być na ich koszt.
Wysłałem do Proline dysk znajomej - AFAIR Seagate. Czy odsyłali do
producenta, czy nie - tego nie wiem. Wiem, że w 5 dni dysk był wymieniony.
> Rozumiem twoje zarzuty ale nie do końca podzielam twój punkt widzenia. Ja
> tam bym się cieszył że chcieli ci tego Geforca wymienić na innego bo
> wcale nie musieli, bo w wielu firemkach jak czegoś nie muszą to, to
> poprostu pierdolą!
Łaskę mi robią? Bo mnie się jednak wydaje, że pewne obowiązki to jednak
sprzedawca ma.
(ciach...)
> Krótko: wole kupić tam gdzie wiem jak mi coś padnie to to
> wymienią/naprawią (często trzeba poczekać, ale da się z tym żyć) niż w
> sklepie którego nie znam i mogą mnie po prostu olać (tym bardziej że
> kupuje wysyłkowo).
Ja również. Wolę jednak kupować tam, gdzie traktuje się mnie jak klienta, a
nie petenta, co dupę zawraca.
--
[ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Skromni ludzie nie istnieją. Po prostu niektórzy nie mają się czym ]
[ chwalić. (JoeMonster.org) ]
-
68. Data: 2012-09-27 18:41:16
Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
Od: Chris <s...@s...de>
W dniu 2012-09-27 16:46, Przemysław Ryk pisze:
> Dnia Thu, 27 Sep 2012 15:18:40 +0200, Chris napisał(a):
>
>>> Ja za brak rejestracji swojego GeForce'a od XFX sobie w brodę pluję teraz.
>>> :-/
>>
>> Jak brałeś na firmę to weź wystaw znajomemu dokument sprzedaży i niech on
>> zgłosi na podstawie twojego rachunku dla niego :) w końcu mogła długo leżeć
>> na półce sklepowej bo to mało chodliwy towar :)
>
> Polska to jednak kraj cwaniaczków...
Jak być siedział w branży to byś więcej historyjek poznał :) co ciekawe
różne opcję z wałkami polecają autoryzowane serwisy albo dystrybutorzy
oby tylko producent poszedł na układ :)
Miewaliśmy drukarki mające ponad rok od sprzedaży z paragonami mającymi
parę dni ... oczywiście tłumaczenie jak wyżej ... stały na półce i
właśnie przy prezentacji dla klienta wykryto wadę, klient kupił drugą ..
tu macie paragon sprzedaży ...
Tydzień temu oddawałem do naszego dostawcy a dokładniej serwisu
producenta odtwarzacz stacjonarny BD bo mi padł, na dzień dobry po
znajomości miałem opcję pisma o nienaprawialności i drogą dystrybucyjną
nową sztukę lub zwrot kasy ... ale że nie zależało mi na czasie a na tym
żeby działało to w 3 dni naprawili i miałem sprawny w domu.
--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.
www.automo.pl - sprawdź od ręki po VIN historię, wyposażenie auta.
-
69. Data: 2014-03-07 13:28:19
Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
Od: p...@g...com
Temat niemal z przed dwóch lat, ale ja właśnie to przerabiam - Gwarancja Intel.
Kupiłem okazyjnie na Allegro - Ale od znanego sklepu NEO24.PL dysk Intel SSD serii
320 o pojemności 600 GB. Po miesiącu dysk padł. Zero kontaktu. Odesłany do NEO24.PL,
które przesłało do ABC Data (inporter INTEL na Polskę). Pierwsza odpowiedź - dysk do
wymiany. Po miesiącu informacja oddamy kasę. Dlaczego ? Ten dysk kosztuje ok. 800 USD
mi sprzedano za 1.100 zł, INTEL wymieni uszkodzony dysk importerowi który sprzeda go
ponownie - czysty zysk. Własnie jestem na etapie korespondencji bezpośrednio z INTEL
który twierdzi że dysk musi być wymieniony, tylko że Polski dystrybutor ma jak na
razie to gdzieś. DYsk został kupiony na firmę więc ustawa konsumencka nie ma tu
zastosowania.
NIE KUPUJCIE INTELA !!!
-
70. Data: 2014-03-07 13:48:18
Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
Od: "Chris" <c...@m...com>
p...@g...com nabazgrał(a):
> Temat niemal z przed dwóch lat, ale ja właśnie to przerabiam - Gwarancja
> Intel.
> Kupiłem okazyjnie na Allegro - Ale od znanego sklepu NEO24.PL dysk Intel
> SSD serii 320 o pojemności 600 GB. Po miesiącu dysk padł. Zero kontaktu.
> Odesłany do NEO24.PL, które przesłało do ABC Data (inporter INTEL na
> Polskę). Pierwsza odpowiedź - dysk do wymiany. Po miesiącu informacja
> oddamy kasę. Dlaczego ? Ten dysk kosztuje ok. 800 USD mi sprzedano za
> 1.100 zł, INTEL wymieni uszkodzony dysk importerowi który sprzeda go
> ponownie - czysty zysk. Własnie jestem na etapie korespondencji
> bezpośrednio z INTEL który twierdzi że dysk musi być wymieniony, tylko że
> Polski dystrybutor ma jak na razie to gdzieś. DYsk został kupiony na firmę
> więc ustawa konsumencka nie ma tu zastosowania.
Bzdury gadasz kolego, widać że się na tym nie znasz. Intel zawsze wystawia
korektę na towar, SSD, Płyty, Procki itd ...
--
www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.