-
41. Data: 2012-09-16 13:42:43
Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
Od: Corran <c...@g...com>
> Kupiłem swego czasu palmtopa Texas Instruments, używanego, od prywatnej
>
> osoby. Brak rysika, pokrywki ekranu i stacji dokującej. Piszę maila do
>
> najbliższego serwisu TI w Holandii pytanie o możliwość zakupu i
>
> oczywiście cenę tych części, miła pani odpisuje mi, że nie ma możliwości
>
> zakupu tych elementów z wysyłką do polski ale jeśli nie przeszkadza mi,
>
> że będą bez opakowań i mogą mieć delikatne ślady używania to mam im
>
> przesłać adres to mi je wyślą gratis. I wysłali...
Dorzucę moją historię.
Dobrych parę lat temu kupiłem w Komputronik.pl płytę główną Epox (pod Athlona XP) z
gwarancją chyb 3 lata. Po ok 2 latach padła, wysłałem poczekałem chyba z miesiąc i
wróciła nowa z nową gwarancją. Po kolejnych ponad 2 latach płyta znów padła wysłałem.
Po ok tygodniu, skontaktował się ze mną ktoś z serwisu pisząc iż nie mają możliwości
wymiany płyty na identyczną ze względu na to iż jest to stary model i pytali czy
chciałem może wybrać inną konstrukcję o podobnych parametrach ich oferty na stronie.
Odpisałem iż nie ma tam już żadnej konstrukcji o podobnych parametrach (nic pod
Socket A). Pan mi grzecznie odpisał iż w takim razie zwrócą mi całą sumę jaką
zapłaciłem za płytę ponad 4 lata temu!!!
Ja wiem, że komputronik jest drogi, ale mają we mnie klienta. Wolę dopłacić te 10% by
potem mieć spokój. Jeden warunek: kupować w centrali przez internet!
W mieście z którego pochodzę otworzono w nowej galerii placówkę Komputronika, kupiłem
tam dysk twardy 2 TB (załapałem się tuż przed powodzią). Dysk padł po 2 miesiącach.
Okazało się że "nowy" komputronik to tak naprawdę stara lokalna firma komputerowa
znana z krętactw, 3 miesiące się męczyłem z dupkami zanim w ogóle łaskawie przesłali
dysk do centrali (!!!). Po ponad 4 dostałem nowy dysk z powrotem.
-
42. Data: 2012-09-17 18:43:48
Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>
Dnia Sun, 16 Sep 2012 04:42:43 -0700 (PDT), Corran napisał(a):
(ciach...)
> Ja wiem, że komputronik jest drogi, ale mają we mnie klienta. Wolę
> dopłacić te 10% by potem mieć spokój. Jeden warunek: kupować w centrali
> przez internet!
>
> W mieście z którego pochodzę otworzono w nowej galerii placówkę
> Komputronika, kupiłem tam dysk twardy 2 TB (załapałem się tuż przed
> powodzią). Dysk padł po 2 miesiącach. Okazało się że "nowy" komputronik
> to tak naprawdę stara lokalna firma komputerowa znana z krętactw, 3
> miesiące się męczyłem z dupkami zanim w ogóle łaskawie przesłali dysk do
> centrali (!!!). Po ponad 4 dostałem nowy dysk z powrotem.
To w końcu polecasz Komputronika, czy nie? :)
--
[ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Nie ma układów między lwami, a ludźmi, ]
[ wilki i jagnięta nie żyją w zgodzie. (Homer) ]
-
43. Data: 2012-09-18 08:42:48
Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
Od: "Chris" <c...@s...pl>
Corran nabazgrał(a):
> W mieście z którego pochodzę otworzono w nowej galerii placówkę
> Komputronika, kupiłem tam dysk twardy 2 TB (załapałem się tuż przed
> powodzią). Dysk padł po 2 miesiącach. Okazało się że "nowy" komputronik to
> tak naprawdę stara lokalna firma komputerowa znana z krętactw, 3 miesiące
> się męczyłem z dupkami zanim w ogóle łaskawie przesłali dysk do centrali
> (!!!). Po ponad 4 dostałem nowy dysk z powrotem.
Pytanko czy to Komputronik czy sklep pod marką Komputronika ?
Co do dysku czy przypadkiem nie oferowali ci wcześniej zwrotu kasy za dysk
??
--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.
-
44. Data: 2012-09-21 18:19:05
Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
Od: Corran <c...@g...com>
W dniu poniedziałek, 17 września 2012 18:43:54 UTC+2 użytkownik Przemysław Ryk
napisał:
>
> To w końcu polecasz Komputronika, czy nie? :)
>
Chyba wyraźnie napisałem, sklep internetowy/centrale tak, sklepy pod marką
Komputronik - może być różnie, bo to oddzielne firmy którym duża firma brand użycza.
-
45. Data: 2012-09-21 19:03:02
Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>
Dnia Fri, 21 Sep 2012 09:19:05 -0700 (PDT), Corran napisał(a):
>> To w końcu polecasz Komputronika, czy nie? :)
>
> Chyba wyraźnie napisałem, sklep internetowy/centrale tak, sklepy pod marką
> Komputronik - może być różnie, bo to oddzielne firmy którym duża firma
> brand użycza.
U mnie sklep internetowy/centrala podpadła o jeden raz za dużo niestety.
Może teraz się coś poprawiło, ale nie kupuję w tej firmie rzeczy droższych
niż 100-150 PLN.
--
[ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Lepiej raz na pół roku myśleć o ślubie, niż raz w tygodniu o rozwodzie. ]
[ (JoeMonster.org) ]
-
46. Data: 2012-09-21 23:33:37
Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
Od: Michal <u...@i...pl>
W dniu 2012-09-21 18:19, Corran pisze:
>> To w końcu polecasz Komputronika, czy nie? :)
> Chyba wyraźnie napisałem, sklep internetowy/centrale tak, sklepy pod marką
Komputronik - może być różnie, bo to oddzielne firmy którym duża firma brand użycza.
Teraz bardzo firm lokalnych firm występuje pod logo Komputronika jako
uwaga: Komputronik PARTNER). To nawet franczyza chyba nie jest, bo
standard obsługi i procedury jaki był w tych małych firmach, taki sam
został (w zależności od firmy - albo dobry, albo zły).
W zależności od stopnia kombinowania właściciela, często psuje to
Komputronikowi markę. Zresztą nie kupuję tam od 2008 r., czyli od czasu
gdy zwodzili mnie przez 2 tygodnie z kartą graficzną by w końcu anulować
zamówienie. Pewnie stwierdzili że im się nie opłaca - to był czas
rosnącego kursu dolara w październiku 2008. Raptem cena wzrosła o 50 zł,
ale uraz do krętactwa działu obsługi klienta mam do tej pory (pisanie że
nie mogą sprowadzić kart od dystrybutora z przyczyn niezależnych itp, po
czym następnego dnia po anulowaniu zamówienia dziwnym trafem karty w
nowych cenach pojawiły się w tym sklepie w dużej ilości. Niesmak mi
pozostał.
--
/MB
-
47. Data: 2012-09-22 01:03:02
Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>
Dnia Fri, 21 Sep 2012 23:33:37 +0200, Michal napisał(a):
> Teraz bardzo firm lokalnych firm występuje pod logo Komputronika jako
> uwaga: Komputronik PARTNER). To nawet franczyza chyba nie jest, bo
> standard obsługi i procedury jaki był w tych małych firmach, taki sam
> został (w zależności od firmy - albo dobry, albo zły).
> W zależności od stopnia kombinowania właściciela, często psuje to
> Komputronikowi markę. Zresztą nie kupuję tam od 2008 r., czyli od czasu
> gdy zwodzili mnie przez 2 tygodnie z kartą graficzną by w końcu anulować
> zamówienie. Pewnie stwierdzili że im się nie opłaca - to był czas
> rosnącego kursu dolara w październiku 2008. Raptem cena wzrosła o 50 zł,
> ale uraz do krętactwa działu obsługi klienta mam do tej pory (pisanie że
> nie mogą sprowadzić kart od dystrybutora z przyczyn niezależnych itp, po
> czym następnego dnia po anulowaniu zamówienia dziwnym trafem karty w
> nowych cenach pojawiły się w tym sklepie w dużej ilości. Niesmak mi
> pozostał.
Ja swoje - nieciekawe przejścia - z poziomem obsługi by Komputronik miałem w
systuacji obsługi czy reklamacji sprzętu kupionego online. Więc winą
obarczam centralę, nie franczyzobiorców. Szlag mnie trafił, powiedziałem
sobie dosyć i z usług Komputronika - sklepu internetowego ich - korzystam do
zakupów nie przekraczających 150 zł. Gdzie mogę sobie pozwolić na to, że na
odbiór zamówionych dupereli poczekam tydzień (przykładowo).
--
[ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Demokracja to rządy brutali, temperowane przez dziennikarzy. ]
[ (Ralph Waldo Emerson) ]
-
48. Data: 2012-09-22 13:10:36
Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
Od: Animka <a...@w...pl>
W dniu 2012-09-21 23:33, Michal pisze:
> Teraz bardzo firm lokalnych firm występuje pod logo Komputronika jako
> uwaga: Komputronik PARTNER). To nawet franczyza chyba nie jest, bo
> standard obsługi i procedury jaki był w tych małych firmach, taki sam
> został (w zależności od firmy - albo dobry, albo zły).
Zamawiaj w internecie, odbieraj osobiście w wybranym przez siebie sklepie.
--
animka
-
49. Data: 2012-09-25 13:08:34
Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
Od: Corran <c...@g...com>
W dniu piątek, 21 września 2012 19:07:30 UTC+2 użytkownik Przemysław Ryk napisał:
> Dnia Fri, 21 Sep 2012 09:19:05 -0700 (PDT), Corran napisał(a):
>
> U mnie sklep internetowy/centrala podpadła o jeden raz za dużo niestety.
>
> Może teraz się coś poprawiło, ale nie kupuję w tej firmie rzeczy droższych
>
> niż 100-150 PLN.
Możesz napisać coś więcej?
-
50. Data: 2012-09-25 15:05:36
Temat: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>
Dnia Tue, 25 Sep 2012 04:08:34 -0700 (PDT), Corran napisał(a):
>> Dnia Fri, 21 Sep 2012 09:19:05 -0700 (PDT), Corran napisał(a):
>> U mnie sklep internetowy/centrala podpadła o jeden raz za dużo niestety.
>> Może teraz się coś poprawiło, ale nie kupuję w tej firmie rzeczy
>> droższych niż 100-150 PLN.
>
> Możesz napisać coś więcej?
Wklep moje imię i nazwisko oraz nazwę Komputronik w Google - na pewno
znajdziesz. Jak pisałem - sparzyłem się o jeden raz za dużo i nie ryzykuję
poważniejszych zakupów. Może teraz się poprawiło.
--
[ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Jak to mówią daltoniści: życie jest jak tęcza - raz białe, raz czarne... ]
[ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]