eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PLRe: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipar
    tners.pl!newsfeed.icp.pl!news.icpnet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL
    Date: Sat, 22 Sep 2012 01:03:02 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 28
    Sender: p...@g...com
    Message-ID: <ubobyzjy7lwe$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    References: <k0iekv$62a$1@inews.gazeta.pl> <k0is6l$kjt$1@mx1.internetia.pl>
    <k0j1vc$a5k$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <k0j5he$erc$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <k0j836$as3$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <k0ksbe$94q$1@inews.gazeta.pl>
    <s5psaevw22fg$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <k0lbgh$bi2$1@inews.gazeta.pl>
    <y...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <k0s59k$g4t$1@mx1.internetia.pl>
    <9...@g...com>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <6...@g...com>
    <k3imob$49s$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-75-149-9.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icpnet.pl 1348268731 3556 89.75.149.9 (21 Sep 2012 23:05:31 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 21 Sep 2012 23:05:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1216818
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 21 Sep 2012 23:33:37 +0200, Michal napisał(a):

    > Teraz bardzo firm lokalnych firm występuje pod logo Komputronika jako
    > uwaga: Komputronik PARTNER). To nawet franczyza chyba nie jest, bo
    > standard obsługi i procedury jaki był w tych małych firmach, taki sam
    > został (w zależności od firmy - albo dobry, albo zły).
    > W zależności od stopnia kombinowania właściciela, często psuje to
    > Komputronikowi markę. Zresztą nie kupuję tam od 2008 r., czyli od czasu
    > gdy zwodzili mnie przez 2 tygodnie z kartą graficzną by w końcu anulować
    > zamówienie. Pewnie stwierdzili że im się nie opłaca - to był czas
    > rosnącego kursu dolara w październiku 2008. Raptem cena wzrosła o 50 zł,
    > ale uraz do krętactwa działu obsługi klienta mam do tej pory (pisanie że
    > nie mogą sprowadzić kart od dystrybutora z przyczyn niezależnych itp, po
    > czym następnego dnia po anulowaniu zamówienia dziwnym trafem karty w
    > nowych cenach pojawiły się w tym sklepie w dużej ilości. Niesmak mi
    > pozostał.

    Ja swoje - nieciekawe przejścia - z poziomem obsługi by Komputronik miałem w
    systuacji obsługi czy reklamacji sprzętu kupionego online. Więc winą
    obarczam centralę, nie franczyzobiorców. Szlag mnie trafił, powiedziałem
    sobie dosyć i z usług Komputronika - sklepu internetowego ich - korzystam do
    zakupów nie przekraczających 150 zł. Gdzie mogę sobie pozwolić na to, że na
    odbiór zamówionych dupereli poczekam tydzień (przykładowo).

    --
    [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
    [ Demokracja to rządy brutali, temperowane przez dziennikarzy. ]
    [ (Ralph Waldo Emerson) ]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: