  • 51. Data: 2011-03-03 18:23:55
    Temat: Re: [SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-03-02 18:42, Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "Don Pedro"
    > - wał: najbardziej pancerny (w teorii), wymaga mało obsługi,
    >

    > Powiedz to Doktorskiemu

    Ten nawias, że w teorii, to właśnie jemu był dedykowany ;)

    pozdr
    DP

  • 52. Data: 2011-03-03 19:53:27
    Od: ErneST Rygielski <e...@w...pl>

    W dniu 2011-03-03 17:56, Kuczu pisze:
    > W dniu 2011-03-03 14:08, Marcin N pisze:

    > Nie, lancuch jest najgorszy ale jest tez najtanszy i najlatwiejszy w
    > produkcji wiec stosowany najczesciej.

    Ale też najczęściej się go wymienia, więc może też jest to sposób na
    zarobek dla serwisów.

    ErneST

  • 53. Data: 2011-03-04 08:56:32
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-03-03 20:53:27 +0100, ErneST Rygielski <e...@w...pl> said:

    > Ale też najczęściej się go wymienia, więc może też jest to sposób na
    > zarobek dla serwisów.

    Gdyby to się opłacało fabryce, to raczej bez większego żalu pozbawili
    by serwisy tego zarobku. Taniość i wygoda produkcji wyważone ze
    względami marketingowymi - to jest to, co się najbardziej liczy dla
    producenta.

    de Fresz

  • 54. Data: 2011-03-04 15:17:34
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Wniosek z tego - że łańcuch jest napędem uniwersalnym, praktycznie
    > pozbawionym wad. Gdyby tak go ukryć pod estetyczną osłoną - mógłby być
    > uznany także za rozwiązanie równie "eleganckie" co wał.

    Honda Innova (czy jakoś podobnie) ma takie rozwiazanie.
    --
    Glub SW-T400

  • 55. Data: 2011-03-04 17:21:11
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Glub pisze:

    > Honda Innova (czy jakoś podobnie) ma takie rozwiazanie.

    i zwykła Jawa 350 :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 56. Data: 2011-03-04 20:33:14
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 04-03-2011 16:17, Glub pisze:

    > Honda Innova (czy jakoś podobnie) ma takie rozwiazanie.

    eee tam honda...
    toż przecież w poczciwej i eleganckiej MZ ETZ jest takie rozwiązanie :)
    wiem bo mam.

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 57. Data: 2011-03-05 04:40:55
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-03-04 21:33:14 +0100, TaDzik said:

    > eee tam honda...
    > toż przecież w poczciwej i eleganckiej MZ ETZ jest takie rozwiązanie :)
    > wiem bo mam.

    to sam widzisz:)
    --
    Glub
    SWT-400

  • 58. Data: 2011-03-05 16:01:25
    Od: Glub <g...@g...com>

    TaDzik <t...@B...pl> wrote:
    > W dniu 04-03-2011 16:17, Glub pisze:

    > eee tam honda...
    > toż przecież w poczciwej i eleganckiej MZ ETZ jest takie rozwiązanie :)
    > wiem bo mam.

    No widzisz:)))

    --
    Glub SW-T400

  • 59. Data: 2011-03-06 08:59:49
    Od: Meri <p...@o...eu>

    W dniu 2011-03-04 21:33, TaDzik pisze:

    > eee tam honda...
    > toż przecież w poczciwej i eleganckiej MZ ETZ jest takie rozwiązanie :)
    > wiem bo mam.

    Hi no tak estetyka ok. Było by czysto, ale smarowanie co 1000km by
    zostało. Większość z tych motocykli to sport/turystyki to co to za
    turystyka jak co 1000km masz serwis, to nawet nad morze nie pojedziesz
    bez smaru, a gdyby padało to już masakra.

    --
    MERI (Łódź)
    SV 1000S już wydana

  • 60. Data: 2011-03-07 07:04:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-06, Meri <p...@o...eu> wrote:

> [...]
    > turystyka jak co 1000km masz serwis, to nawet nad morze nie pojedziesz
    > bez smaru, a gdyby padało to już masakra.

    Ludzkosc wymyslila juz cos takiego jak olejarka do lancucha :-) Mam home-made
    tzn. koncowka dual Scottoilera ~110 PLN + wezyk + zbiorniczek na plyn
    hamulcowy z ciagnika + elektrozawor do paliwa z Intercarsu. Przelatalo zeszly
    rok 35 kkm bez patrzenia i naciagania lancucha. Zamontowalem bo po 2009
    mialem odruch wymiotny na widok puszki ze smarem. A i jedna wazna rzecz -
    przez te 35 kkm zuzylem moze litr Hipola (12 PLN).

    --
    Artur
    ZZR 1200