eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właścicielaRe: [SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
  • Data: 2011-03-02 22:20:56
    Temat: Re: [SPRZEDAM] SV1000S od pierwszego właściciela
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-03-02 07:50, Don Pedro pisze:
    > W dniu 2011-03-01 08:55, Kamil Nowak 'Amil' pisze:
    >> Meri napisał(a):
    >>> Może ktoś zna powód czemu ten pasek jest taki znienawidzony.
    >>
    >> IMHO latwo go uszkodzic.
    >> Dwa: spadnie sprzedaz katensprajow, napedow, serwisy beda miec mniej do
    >> robienia.
    >
    > Moje IMHO:
    > - pasek: najmniejsze straty mocy, najwygodniejszy w obsłudze i
    > najlżejszy, do tego najmniej szarpei, ale delikatny, więc nie nadaje się
    > do turystyków i endurowatych,

    Pas wytrzymaly to pas szeroki. Nie zawsze jest na niego miejsce. I jest
    stosunkowo drogi, drozszy od lancucha. Zebatki tez drogie i
    skomplikowane w produkcji. I szerokie, szersze od pasa.

    > - łańcuch: upierdliwy w obsłudze, ale lekki i wytrzymały, najbardziej
    > uniwersalny, niewielkie straty mocy,

    Waski, tani i mozna go latwo rozpinac i spinac. W przeciwienstwie do
    pasa. I jest glosny ale kogo to obchodzi.

    > - wał: najbardziej pancerny (w teorii), wymaga mało obsługi, ale
    > największa waga, największe straty mocy.

    I komplikacja najwieksza i najdrozszy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: