  • Data: 2016-01-21 11:56:50
    Temat: Re: SONDA wraca
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Czarek Grądys napisał:

    > Przy AL Lotników, ale co to były za czujniki nie pamiętam, firma się
    > nazywała Optix Tech, na Ratuszowej się mieściła, może jeszcze jest.
    > Czujnik był spory, średnica na oko 8, długość 20, okienko mleczne z
    > przodu. 2 wyprowadzenia.

    Sam żem te czujniki w znoju do produkcji przygotowywał, a później w słońcu
    antypodów testował! Ale jak się w to wmieszał IF PAN, skoro producentem
    czujników był właśnie Optix Tech? (firma już tylko na papierze, ale
    trochę czujników mi jeszcze zostało). Procesy technologiczne robione były
    oczywiście nie na Ratuszowej.

    Czy on taki duży, to rzecz względna. Powstał by zastąpić czujnik Bergersona
    z przetwarzaniem luminoforowym -- nie dość, że kilka centymetrów średnicy,
    to jeszcze wymagający precyzyjnej stabilizacji temperatury, a sam w sobie
    mało stabilny w dłuższym czasie.

    --
    Jarek