  • Data: 2016-01-21 16:59:33
    Temat: Re: SONDA wraca
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...
    On Thu, 21 Jan 2016 11:27:57 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Chyba w tych byłych wschodnich Niemiec...

    W Berlinie konkretnie. W koncu stolica, no i polowa zachodnia :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=rDcep9mLxZg

    dla niecierpliwych
    https://youtu.be/rDcep9mLxZg?t=200
    https://youtu.be/rDcep9mLxZg?t=342

    Tak z pamieci zacytuje : Jesli kierowca uszkodzi auto na dziurze, to
    ma prawo do odszkodowania. Ale nie przypominam sobie, zebysmy komus
    wyplacili.
    Bo u nas drogi sa patrolowane. Jak patrol zauwazy dziure, to zaraz
    przyjezdza ekipa i ... ustawia znak ostrzegawczy i ograniczenie
    predkosci.
    Od tego momentu kierowca nie ma juz prawa :-)

    W powyzszym tego juz nie widze, moze to obciete

    J.