  • Data: 2016-01-21 22:53:25
    Temat: Re: SONDA wraca
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-21 o 14:26, ACMM-033 pisze:

    > (...)
    > widza, ale zgrzypiący model to już IMVHO obsuwa. Pomijam już, że pani
    > jakby nie bardzo wiedziała, o czym mówi, wyczułem niepewność w jej
    > głosie. Jak też, zaprezentowany przez model zapłon paliwa wydał mi się
    >(...)

    Filmu nie oglądałem.

    Ale mi przypomniałeś, jak czasami w szkole średniej rżeliśmy z kumplem z
    odpowiedzi przy tablicy co-poniektórych koleżanek. Jak taka próbowała
    opisać np. gitarę tokarki, to z jej opisu prędzej wychodziła froterka do
    podłogi; jak miała opisać zasadę działania silnika odrzutowego (który
    jest prosty jak drut), to z jej opisu wychodziło zupełnie co innego.

    Uczyły się na pamięć, nie rozumiejąc. Jeszcze lepiej było, jak im się w
    głowie "zmiksowały" różne urządzenia :D

    Jeszcze jedno:
    Jestem zatwardziałym fanem starej techniki - takiej, która była tak
    gdzieś do II W.Ś. Mam trochę starych książek technicznych. W nich nawet
    rysunki (zwłaszcza w książkach niemieckich) są robione z niesamowitą
    pieczołowitością. Wykonanie choćby tamtejszych obejm do łożysk czy
    korpusów maszyn można porównać wręcz do dzieł Leonarda Da Vinci.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam