    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: SONDA - (Kurek,Kamiński) - muzyka z prgramu na płytach CD
    Date: Sun, 1 Dec 2013 02:16:20 +0100

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:l7dadj$emq$1@news.task.gda.pl...
    > zeby ogladac TV, a dzisiaj masz rygorystyczny zakaz emitowania
    > jakichkolwiek programow edukacyjnych, czy naukowych w TVP. Jak sie cos

    Ech... pamietam jeszcze lekcje języków obcych. Jeszcze nawet te w starszych
    wersjach, nowe też, niemiecki (chyba dwie wersje), angielski (na pewno dwie
    wersje), francuski, rosyjski, chyba pojawił się włoski przez rok, albo dwa,
    ale tu nie pamiętam, może jeszcze jakiś... dawno to było, pamiętacie lekcje
    fizyki z Karolem Hercmanem, gdzie rzeczywiście było widać, było pokazane,
    jak zachodzą zjawiska fizyczne i co z tego wynika? Chemia nie pamiętam z kim
    była, ale czasem pokazywano, jak się barwi papierek lakmusowy, czy anilina w
    zasadach, a nawet, jak się spalają jedne substancje w obecności innych, na
    co trzeba uważać, inne przedmioty też miały swoje miejsce.

    > uda przemycic, to szybko znika z anteny. Wiadomosci skladaja sie z relacji
    > z pola walki PO-PiS, sportu i ew. od czasu do czasu jakis temat

    Mam czasem wrażenie, że media to podsycają, że np. jak załapią, że "peło",
    czy "pisdy" (1) mają przegrać, to trochę czarnego obrazu i już, sterujemy.
    Dąży się do zgłupienia i ogłupienia społeczeństwa, ciemnotą chyba jednak
    łatwiej sterować, ktoś bogaty w wiedzę zaraz zgadnie, ze go w wała robią, a
    ciemny chłop wszystko kupi.

    > w stylu o s.p. Madzi z Sosnowca.

    Na sam dźwięk jej nazwiska (znaczy się tej, no, K.W.) mam chęć zwrócić
    dopiero co zjedzony obiad. Życzę jej tego samego, co zrobiła tej biednej
    istotce.
    A dziecku nawet ekhm... ostygnąć porządnie nie dadzą. Fakt do dziś pisze o
    tym, co zaszło 10.04.2010...

    > Jak na ironie jeden z ostatnich odcinkow Sondy byl o bezpieczenstwie ruchu
    > drogowego (bariery energochlonne itp), a teraz w moim misteczku na
    > konczacych sie pasach ruchu masz betonowe bariery. Nawet k' nie chca
    > skorzystac z rozwiazan znanych z lat 70.

    Bo to przebrzmiałe, passe (bueee, ohydne słowo), przestarzałe, niemodne,
    itd. A to przecież podstawa. Ale dziś modne jest nie znać podstaw, tylko
    babrac się od razu z materiałem docelowym (i często z tego różnie wychodzi).
    A ja najpierw podstawy i jak się babram gdzieś wyżej, to wiem i rozumiem,
    jak to działa.
    Zresztą, co ja gadam, dziś to są modne rzeczy, jak Warsaw Whore... tfu,
    Shore, rzyyygg... To jest chyba ogólna tendencja... Spadam, spać mi się
    chce... przepraszam, że moje posty są mokre od wody.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.