    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: SONDA - (Kurek,Kami?ski) - muzyka z prgramu na p?ytach CD
    Date: Sat, 30 Nov 2013 16:31:03 -0600

    On 30 Nov 2013 22:20:18 GMT, Jaros?aw Soko?owski <j...@l...waw.pl>
    wrote:

    >Nie ma. I nie jest to *samo w sobie* niczym złym. Ja bym w każdym razie
    >nie miał nic przeciwko temu, by życie przeżyć w nieciekawych czasach,
    >wciąż pod jedną władzuchną.

    >A to przepraszam, że się odzywam bez pytania. Ale skoro już, to dołożę
    >swoją cegiełką. Mam odwrotne przeświadczenie. Tam z władzą jest podobnie
    >jak z Fordem T -- może on być w takim kolorze jaki się chce, pod warunkiem,
    >że chce się czasrny.

    A co to ma do tego? To nie byl "Zamordyzm Forda". To byla przyczyna
    techniczna.

    Ford jako pierwszy wprowazil produkcje tasmowa, dzieki czemu proces
    skladania samochodow zostal sktocony z 12 godin do poltorej godziny.
    Wymagalo to szybkiego lakierowania. Wtedy nie bylo farb nitro. Jedyna
    farba ktora schla szybko to byla "czern japonska". Inne kolory schly
    po kilkanascie dni. Wiec nie bylo wyboru.

    Mzoan sie o tym dowiedziec w Muzeum Forda w Dearborn pod Detroit

    A.L.