  • Data: 2010-02-11 10:08:43
    Temat: Re: SNS-HDR Pro
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Wyszomirski pisze:

    > Ooo... A co Cie skłoniło do tej zmiany? Jakoś Cię o masochizm nigdy nie
    > podejrzewałem...

    26 cali zamiast 19. Myślałem nawet o 32 w jakimś tv, ale tam to już
    raczej bida jest. Szkoda kilku tysięcy, patrzenia można się nauczyć. A
    po kilku latach pstrykania do katalogów stwierdziłem, że od procentowej
    różnicy odcienia ważniejsze są ''psychooptyczne'' zabiegi w postaci
    konturowania detali czy dyfuzji świateł. Takie zdjęcia po prostu się
    wyróżniają na tle innych, a z kolorem zawsze będą jaja, choćby ze
    względu na faktury powierzchni i żaden kalibrator tego nie przeskoczy.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl