  • Data: 2010-02-11 13:41:39
    Temat: Re: SNS-HDR Pro
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej S. wrote:
    > Z racji dlugiego czasu ladowania moze móglbym wskazac katalog
    > z zawczasu przygotowanymi plikami i wrócic rano zeby obejrzec
    > zdjecia po konwersji?

    Bedzie możliwość przetwarzania wsadowego obrazów. Obrazy tak przetworzone,
    nie będą już wymagały żmudnych obliczeń po ich wczytaniu do programu.

    > Z kolei program w wersji "Lite"
    > otworzyl sie okienkiem konsoli - moze tam jest praca wsadowa?

    Tyk, jednak tylko w przypadku plików OpenEXR i Radiance HDR.

    > Dlaczego button otwierania fotki ma hint "Create"?

    Bo to jest button do tworzenia obrazów HDR. Do ich wczytywania służy ten
    drugi, nieaktywny.
    Jednak prawdę powiedziawszy, ja także wolałbym mieć tylko jeden. Pomyślę,
    jak się pozbyć tego drugiego i przemianować nazwę tego pierwszego (tym
    drugim wczytuje się pliki OpenEXR i Radiance HDR).

    > Przy próbie wczytania dwóch jpegów hurtem dostaje komunikat
    > "Wrong image size". Nie grzebalem w rozmiarach, jpegi ok 3 MB
    > prosto z aparatu.

    Problemem są różne wymiary zdjęć a nie rozmiar pliku. Wczytujesz obrazy
    różniące sie wymiarami.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -