  • Data: 2009-09-23 08:08:36
    Temat: Re: SNS-HDR
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Sep., 09:45, "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl> wrote:

    > Poza procedura ostrzenia, która została wyłączona, program wzmacnia jeszcze
    > kontrast subtonowy. Możliwe, że ta operacja powoduje przeostrzenie zdjęcia.
    > Możesz mi na maila przesłać zdjęcie, które Twoim zdaniem jest przeostrzone?
    >
    > Należy jednak pamiętać o tym, aby obrazy źródłowe, nie były w żaden sposób
    > ostrzone (także w aparacie). Ostrzenie generuje niepożądane efekty halo a te
    > w procesie tworzenia obrazu HDR są potęgowane.

    > Program będzie dostępny w dwóch wersjach:
    > 1. Bezpłatnej, posiadającej ograniczenia wielkości przetwarzanych plików,
> [...]

    ja bym chetnie kupil program majacy tylko jedno dzialanie i wystarczy
    tylko w tif choc jpeg moglby byc tez dodatkowo:

    pobieram z dowolnego miejsca zdjecia A pipeta o definiowalnej
    wielkosci parametry obrazu ( kolor , jasnosc , ew kontrast , co tam
    jeszcze istotne , ale wystarcza tylko jasnosc i kolor )
    i przenosze na dowolne miejsce zdjecia B te parametry w ten sposob ze
    w miejscu dotknietym pipeta na B sa one takie same jak w miejscu
    pobrania w A - a pozostala czesc obraz B zmienia sie odpowiednio w
    ten sam sposob.

    cel np na dwoch zdjeciach oswietlonych nieco inaczej
    jesli mozolnie dojde np do koloru twarzy indywidualna nastawa na
    zdjeciu A , zebym te parametry zdjecia w tym miejscu ( nie nastwy
    programu obrobczego) przeniosc na B - czyli twarz bedzie identyczna ,
    reszta prawdopodobnie troche inna . Tu nie chodzi o balans bieli a
    wlasciwie balans dowolnego koloru , przy czym odniesieniem staje sie
    kolor pobrany pipeta z dowolnego miejsca.

    wg mojej wiedzy takiego programu nie ma w przeciwienstwie do programow
    ostrzacych czy hdr , wiec byc moze i kupujacych bedzie wiecej niz
    tylko ja.