  • Data: 2009-09-23 09:01:31
    Temat: Re: SNS-HDR
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Sep., 10:21, "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl> wrote:

    > Z pewnością jeden punkt nie wystarczy, bo obrazy mogą mieć różny kontrast
    > Optymalnym rozwiązaniem byłoby zaznaczenie kilku punktów/obaszrów na zdjęciu
    > A i ich odpowiedników na zdjęciu B.
    > Taki program jest do zrobienia, niewielki nakładem pracy.
    >
    > Program do HDR powstał, bo będzie mi potrzebny. Niestety, żadnego innego,
    > sensownego w obsłudze nie znalazłem.
    >
    > Pozdrawiam,
    > - Bastek -- Zitierten Text ausblenden -
    >
    > - Zitierten Text anzeigen -

    tak , tak ,oczywiscie napisales dobry program , z tym ze konkurencja
    na polu programow HDR jest olbrzymia , w tym jest pare bezplatnych ,
    w zwiazku z czym prawdopodobnie czesc potencjalnych uzytkownikow
    zrezygnuje z zakupu gdyz istniej alternatywa bezplatna.

    natomiast program o ktorym mowie wlasciwie nie ma alternatywy.
    dziwie sie ze nie ma takiego plugina do PS - w kazdym razie ja nie
    znam - a byloby to wspaniale ulatwienie pracy.

    klik na twarz z lewej strony , klik na twarz z prawej strony i jest
    taka sama jak pierwowzor z lewej.
    Koszula moze sie nie zgadzac idealnie.

    a teraz bywa czesto tak ze za pomoca WB klik z lewj strony na biala
    koszule , klik na biala koszule z prawej strony - sa one identyczne
    a twarze moga okazac sie kolorystycznie inne.