eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 61

  • 51. Data: 2011-02-04 14:44:01
    Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-02-04 14:37, kamil pisze:
    > On 04/02/2011 13:24, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
    >> W dniu 2011-02-04 13:37, Yogi(n) pisze:
    >>> Poza tym, skoro ktoś rozważa tuningowanie silnika 1,2 żeby miał 6 czy 8
    >>> koni więcej, to zapłacie za to tyle, co za takiego strucla.
    >>>
    >>
    >> Zapytam ponownie - skąd Ci się wzięło 6 czy 8 koni więcej? Nie
    >> doczytałeś początkowego postu Gabriela?
    >
    > Watek dawno juz zszedl na silnik n/a 1.2, a pokaz mi jak latwo wyciagnac
    > ponad 10% kucy tanim kosztem z n/a. :)
    >
    >

    Przeoczyłem zejście w takim razie. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."


  • 52. Data: 2011-02-04 15:16:07
    Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/02/2011 13:38, J.F. wrote:
    > On Thu, 03 Feb 2011 16:28:46 +0000, kamil wrote:
    >> Jesli nia jezdzisz i nalezysz do jakiegos klubu entuzjastow, to pewnie i
    >> tak. 99.99% pozostalych kierowcow nie ma pojecia, ile do setki powinno
    >> miec Clio i czy widziane przed chwila bylo szybsze czy wolniejsze. A 1/3
    >> z nich nawet nie zauwazy, kiedy to Clio zniknie w tylnym lusterku. ;)
    >
    > O ile rozumiem to ma raczej dotyczyc tych ktorym clio nie zniknie w
    > lusterku, co wywola zdziwienie, bo zazwyczaj wszystkie maluchy
    > znikaly. A tu ukochanka beemka nie moze uciec a clio juz wlacza migacz
    > i bedzie wyprzedzal .. oj, mozna sie wsciec :-)

    Przyznam, ze jedyne co mnie ostatnio objechalo to 911tka, wiec wszystko
    cywilne znika mi w lusterkach i nie wiem nawet czy probowalo gonic czy
    nie. ;) Naprawde wlasciciele beemek rozpedzajacych sie wolniej od skladu
    z weglem sa tacy chetni do scigania? Przeciez to samo prosi sie o klopoty.




    --
    Pozdrawiam
    Kamil


  • 53. Data: 2011-02-04 15:50:13
    Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-04 11:55, kamil pisze:
    > On 03/02/2011 21:54, Lewis wrote:
    >
    >> Hamulce można poprawić, bezpiecznie nie jest ale kto na to zwraca uwagę,
    >> klatka, kubły 4pkt pasy i jest lepiej ;)
    >>
    >> Nawet seryjna 2.0T 185KM w 900 już się ładnie zbiera, dłubnięta do
    >> okolic 250KM a nawet 300KM to już grube auto.
    >
    >
    > 300KM z tego silnika tanim kosztem na seryjnych gratach? Jest szansa, ze
    > przejedzie do nastepnych switel czy wykraczy sie po drodze? :)
    >
    >

    Odetkanie dolotu, przespawanie downpipe na 3" i cat back przelotowy do
    tego większa turbina np TD04 o ile był seryjnie mniejszy niż Garett T25
    to już setup pod 350KM, na serii 250KM to żaden problem

    I robi to całkiem duże przebiegi.

    Ja swojego 2.0T planuje na wiosnę wykręcić na jakieś 280-300KM na
    seryjnych gratach, tylko z wyciętymi catami i odetkanym dolotem. Ale to
    nieco nowsza wersja i model Aero.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 54. Data: 2011-02-04 15:56:52
    Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/02/2011 14:50, Lewis wrote:
    > W dniu 2011-02-04 11:55, kamil pisze:
    >> On 03/02/2011 21:54, Lewis wrote:
    >>
    >>> Hamulce można poprawić, bezpiecznie nie jest ale kto na to zwraca uwagę,
    >>> klatka, kubły 4pkt pasy i jest lepiej ;)
    >>>
    >>> Nawet seryjna 2.0T 185KM w 900 już się ładnie zbiera, dłubnięta do
    >>> okolic 250KM a nawet 300KM to już grube auto.
    >>
    >>
    >> 300KM z tego silnika tanim kosztem na seryjnych gratach? Jest szansa, ze
    >> przejedzie do nastepnych switel czy wykraczy sie po drodze? :)
    >>
    >>
    >
    > Odetkanie dolotu, przespawanie downpipe na 3" i cat back przelotowy do
    > tego większa turbina np TD04 o ile był seryjnie mniejszy niż Garett T25
    > to już setup pod 350KM, na serii 250KM to żaden problem
    >
    > I robi to całkiem duże przebiegi.
    >
    > Ja swojego 2.0T planuje na wiosnę wykręcić na jakieś 280-300KM na
    > seryjnych gratach, tylko z wyciętymi catami i odetkanym dolotem. Ale to
    > nieco nowsza wersja i model Aero.

    W 350KM na TD04 szczerze watpie, chyba ze ta turbina zachowuje sie
    kompletnie inaczej w saabowskim silniku. W subarowym boxerze 300-310 to
    jest max, ktore widzialem z tej turbiny, do tego ledwo zipie powyzej
    6000obr.


    --
    Pozdrawiam
    Kamil


  • 55. Data: 2011-02-04 16:52:31
    Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-04 15:56, kamil pisze:
    > On 04/02/2011 14:50, Lewis wrote:
    >> W dniu 2011-02-04 11:55, kamil pisze:
    >>> On 03/02/2011 21:54, Lewis wrote:
    >>>
    >>>> Hamulce można poprawić, bezpiecznie nie jest ale kto na to zwraca
    >>>> uwagę,
    >>>> klatka, kubły 4pkt pasy i jest lepiej ;)
    >>>>
    >>>> Nawet seryjna 2.0T 185KM w 900 już się ładnie zbiera, dłubnięta do
    >>>> okolic 250KM a nawet 300KM to już grube auto.
    >>>
    >>>
    >>> 300KM z tego silnika tanim kosztem na seryjnych gratach? Jest szansa, ze
    >>> przejedzie do nastepnych switel czy wykraczy sie po drodze? :)
    >>>
    >>>
    >>
    >> Odetkanie dolotu, przespawanie downpipe na 3" i cat back przelotowy do
    >> tego większa turbina np TD04 o ile był seryjnie mniejszy niż Garett T25
    >> to już setup pod 350KM, na serii 250KM to żaden problem
    >>
    >> I robi to całkiem duże przebiegi.
    >>
    >> Ja swojego 2.0T planuje na wiosnę wykręcić na jakieś 280-300KM na
    >> seryjnych gratach, tylko z wyciętymi catami i odetkanym dolotem. Ale to
    >> nieco nowsza wersja i model Aero.
    >
    > W 350KM na TD04 szczerze watpie, chyba ze ta turbina zachowuje sie
    > kompletnie inaczej w saabowskim silniku. W subarowym boxerze 300-310 to
    > jest max, ktore widzialem z tej turbiny, do tego ledwo zipie powyzej
    > 6000obr.
    >
    >

    Jak nie podoła to TD06 ale sporo ponad 300KM idzie zrobić na TD04.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 56. Data: 2011-02-04 17:21:17
    Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    > Przyznam, ze jedyne co mnie ostatnio objechalo to 911tka, wiec wszystko
    > cywilne znika mi w lusterkach i nie wiem nawet czy probowalo gonic czy
    > nie. ;)

    Hm... ostatnio gdy jechałem za 911 moim dupowozem to po krótkiej
    wycieczce gość zaczął jechać 50 km/h do czasu, aż go wyprzedziłem. O co
    mogło chodzić? ;)

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 57. Data: 2011-02-04 17:45:40
    Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-03 17:10, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
    > news:4d4ace3a$0$2495$65785112@news.neostrada.pl...
    >> begin Yogi\(n\)
    >>
    >> Nie ekscytuj się tak, Yogi, tylko przeczytaj swój własny post w którym
    >> napisałeś: "(...) klijówka, która rozpędza się do setki poniżej 9 sekund
    >> dziwi kierowców w każdym pojeździe". ;-)
    >
    > No bo dziwi! Mnie też dziwiła ;-)
    >

    Bez jajec, moj sejacz ma ok tyle.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl


  • 58. Data: 2011-02-04 17:48:56
    Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybraae?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/02/2011 16:21, to wrote:
    > begin kamil
    >
    >> Przyznam, ze jedyne co mnie ostatnio objechalo to 911tka, wiec wszystko
    >> cywilne znika mi w lusterkach i nie wiem nawet czy probowalo gonic czy
    >> nie. ;)
    >
    > Hm... ostatnio gdy jechałem za 911 moim dupowozem to po krótkiej
    > wycieczce gość zaczął jechać 50 km/h do czasu, aż go wyprzedziłem. O co
    > mogło chodzić? ;)


    Przestraszyl sie, innego wyjasnienia nie ma. :)




    --
    Pozdrawiam
    Kamil


  • 59. Data: 2011-02-04 18:00:26
    Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybraae?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-02-04 17:48, kamil pisze:
    > On 04/02/2011 16:21, to wrote:
    >> begin kamil
    >>
    >>> Przyznam, ze jedyne co mnie ostatnio objechalo to 911tka, wiec wszystko
    >>> cywilne znika mi w lusterkach i nie wiem nawet czy probowalo gonic czy
    >>> nie. ;)
    >>
    >> Hm... ostatnio gdy jechałem za 911 moim dupowozem to po krótkiej
    >> wycieczce gość zaczął jechać 50 km/h do czasu, aż go wyprzedziłem. O co
    >> mogło chodzić? ;)
    >
    >
    > Przestraszyl sie, innego wyjasnienia nie ma. :)

    Pewnie tego, że priusiarz chce mu aku podsowiecić. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."


  • 60. Data: 2011-02-04 18:03:13
    Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>


    > Poza tym, skoro ktoś rozważa tuningowanie silnika 1,2 żeby miał 6 czy 8
    > koni więcej, to zapłacie za to tyle, co za takiego strucla.
    A skąd Ty masz takie fantastyczne informacje znawco tematu?
    Woli ścisłości, clio z silnikiem 1,2 TCE (1149cm3) ma bazowo 101/106KM
    (skąd te dodatkowe 5 KM to sobie doczytaj - eeee co ja gadam, przecież
    Ty to wszystko wiesz najlepiej :-) ). A chip dodaje 25-30KM i 20-35Nm,
    co przy niewielkim miejskim kombi daje się odczuć. Daje to poza tym
    mniejsze spalanie, lepszy dół w aucie z turbo oraz daje większą frajdę z
    jazdy - tego się nie robi dla szpanu jeśli Ci o to chodzi i za
    przeproszeniem zwisa mi to, co i kto o mnie myśli na drodze a już na
    pewno jestem daleki od szpanerstwa i palenia gumy na światłach. Dla mnie
    auto to fajny środek transportu a nie jeżdżenie znaczkiem choćby miał 20
    lat i szpanowanie niemieckim złomkiem.
    ps. w/w modyfikacje to koszt od 1200-1600pln z 3 letnią gwarancją - za
    tyle nie kupisz starej cliówki 1,8, chyba że w wersji przystanek :-)
    pozdrawiam


    --
    Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
    Oskar Wilde

strony : 1 ... 5 . [ 6 ] . 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: