-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Date: Fri, 04 Feb 2011 15:50:13 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 30
Message-ID: <iih3n8$i7e$1@news.onet.pl>
References: <ii9rj2$hsh$1@news.onet.pl> <4d487626$0$2455$65785112@news.neostrada.pl>
<4d4899a9$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
<4d4908d2$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
<iibgio$god$1@inews.gazeta.pl>
<4d495469$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
<iibkq7$1n8$1@inews.gazeta.pl>
<4d498965$0$2497$65785112@news.neostrada.pl>
<4d49a313$0$2437$65785112@news.neostrada.pl> <iiccmn$3ie$1@news.onet.pl>
<4d49f204$0$2445$65785112@news.neostrada.pl> <iierid$e57$1@news.onet.pl>
<4d4b1d19$0$2441$65785112@news.neostrada.pl> <iif86k$ec$3@news.onet.pl>
<iigluk$hj0$2@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: nat-1.telenet.koba.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1296831016 18670 83.175.152.14 (4 Feb 2011 14:50:16 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Feb 2011 14:50:16 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
In-Reply-To: <iigluk$hj0$2@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2347859
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-02-04 11:55, kamil pisze:
> On 03/02/2011 21:54, Lewis wrote:
>
>> Hamulce można poprawić, bezpiecznie nie jest ale kto na to zwraca uwagę,
>> klatka, kubły 4pkt pasy i jest lepiej ;)
>>
>> Nawet seryjna 2.0T 185KM w 900 już się ładnie zbiera, dłubnięta do
>> okolic 250KM a nawet 300KM to już grube auto.
>
>
> 300KM z tego silnika tanim kosztem na seryjnych gratach? Jest szansa, ze
> przejedzie do nastepnych switel czy wykraczy sie po drodze? :)
>
>
Odetkanie dolotu, przespawanie downpipe na 3" i cat back przelotowy do
tego większa turbina np TD04 o ile był seryjnie mniejszy niż Garett T25
to już setup pod 350KM, na serii 250KM to żaden problem
I robi to całkiem duże przebiegi.
Ja swojego 2.0T planuje na wiosnę wykręcić na jakieś 280-300KM na
seryjnych gratach, tylko z wyciętymi catami i odetkanym dolotem. Ale to
nieco nowsza wersja i model Aero.
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
Następne wpisy z tego wątku
- 04.02.11 15:56 kamil
- 04.02.11 16:52 Lewis
- 04.02.11 17:21 to
- 04.02.11 17:45 MarcinJM
- 04.02.11 17:48 kamil
- 04.02.11 18:03 Gabriel 'wilk
- 04.02.11 18:00 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 04.02.11 23:59 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-05 Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- 2025-01-05 Rozkręcają się
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=