eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
    Date: Fri, 04 Feb 2011 16:52:31 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 42
    Message-ID: <iih7c2$112$1@news.onet.pl>
    References: <ii9rj2$hsh$1@news.onet.pl> <4d487626$0$2455$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d4899a9$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d4908d2$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
    <iibgio$god$1@inews.gazeta.pl>
    <4d495469$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    <iibkq7$1n8$1@inews.gazeta.pl>
    <4d498965$0$2497$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d49a313$0$2437$65785112@news.neostrada.pl> <iiccmn$3ie$1@news.onet.pl>
    <4d49f204$0$2445$65785112@news.neostrada.pl> <iierid$e57$1@news.onet.pl>
    <4d4b1d19$0$2441$65785112@news.neostrada.pl> <iif86k$ec$3@news.onet.pl>
    <iigluk$hj0$2@inews.gazeta.pl> <iih3n8$i7e$1@news.onet.pl>
    <iih43l$1jr$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat-1.telenet.koba.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1296834754 1058 83.175.152.14 (4 Feb 2011 15:52:34 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Feb 2011 15:52:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <iih43l$1jr$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2347870
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-02-04 15:56, kamil pisze:
    > On 04/02/2011 14:50, Lewis wrote:
    >> W dniu 2011-02-04 11:55, kamil pisze:
    >>> On 03/02/2011 21:54, Lewis wrote:
    >>>
    >>>> Hamulce można poprawić, bezpiecznie nie jest ale kto na to zwraca
    >>>> uwagę,
    >>>> klatka, kubły 4pkt pasy i jest lepiej ;)
    >>>>
    >>>> Nawet seryjna 2.0T 185KM w 900 już się ładnie zbiera, dłubnięta do
    >>>> okolic 250KM a nawet 300KM to już grube auto.
    >>>
    >>>
    >>> 300KM z tego silnika tanim kosztem na seryjnych gratach? Jest szansa, ze
    >>> przejedzie do nastepnych switel czy wykraczy sie po drodze? :)
    >>>
    >>>
    >>
    >> Odetkanie dolotu, przespawanie downpipe na 3" i cat back przelotowy do
    >> tego większa turbina np TD04 o ile był seryjnie mniejszy niż Garett T25
    >> to już setup pod 350KM, na serii 250KM to żaden problem
    >>
    >> I robi to całkiem duże przebiegi.
    >>
    >> Ja swojego 2.0T planuje na wiosnę wykręcić na jakieś 280-300KM na
    >> seryjnych gratach, tylko z wyciętymi catami i odetkanym dolotem. Ale to
    >> nieco nowsza wersja i model Aero.
    >
    > W 350KM na TD04 szczerze watpie, chyba ze ta turbina zachowuje sie
    > kompletnie inaczej w saabowskim silniku. W subarowym boxerze 300-310 to
    > jest max, ktore widzialem z tej turbiny, do tego ledwo zipie powyzej
    > 6000obr.
    >
    >

    Jak nie podoła to TD06 ale sporo ponad 300KM idzie zrobić na TD04.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: