-
51. Data: 2011-02-04 14:44:01
Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
W dniu 2011-02-04 14:37, kamil pisze:
> On 04/02/2011 13:24, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
>> W dniu 2011-02-04 13:37, Yogi(n) pisze:
>>> Poza tym, skoro ktoś rozważa tuningowanie silnika 1,2 żeby miał 6 czy 8
>>> koni więcej, to zapłacie za to tyle, co za takiego strucla.
>>>
>>
>> Zapytam ponownie - skąd Ci się wzięło 6 czy 8 koni więcej? Nie
>> doczytałeś początkowego postu Gabriela?
>
> Watek dawno juz zszedl na silnik n/a 1.2, a pokaz mi jak latwo wyciagnac
> ponad 10% kucy tanim kosztem z n/a. :)
>
>
Przeoczyłem zejście w takim razie. :P
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
52. Data: 2011-02-04 15:16:07
Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Od: kamil <k...@s...com>
On 04/02/2011 13:38, J.F. wrote:
> On Thu, 03 Feb 2011 16:28:46 +0000, kamil wrote:
>> Jesli nia jezdzisz i nalezysz do jakiegos klubu entuzjastow, to pewnie i
>> tak. 99.99% pozostalych kierowcow nie ma pojecia, ile do setki powinno
>> miec Clio i czy widziane przed chwila bylo szybsze czy wolniejsze. A 1/3
>> z nich nawet nie zauwazy, kiedy to Clio zniknie w tylnym lusterku. ;)
>
> O ile rozumiem to ma raczej dotyczyc tych ktorym clio nie zniknie w
> lusterku, co wywola zdziwienie, bo zazwyczaj wszystkie maluchy
> znikaly. A tu ukochanka beemka nie moze uciec a clio juz wlacza migacz
> i bedzie wyprzedzal .. oj, mozna sie wsciec :-)
Przyznam, ze jedyne co mnie ostatnio objechalo to 911tka, wiec wszystko
cywilne znika mi w lusterkach i nie wiem nawet czy probowalo gonic czy
nie. ;) Naprawde wlasciciele beemek rozpedzajacych sie wolniej od skladu
z weglem sa tacy chetni do scigania? Przeciez to samo prosi sie o klopoty.
--
Pozdrawiam
Kamil
-
53. Data: 2011-02-04 15:50:13
Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2011-02-04 11:55, kamil pisze:
> On 03/02/2011 21:54, Lewis wrote:
>
>> Hamulce można poprawić, bezpiecznie nie jest ale kto na to zwraca uwagę,
>> klatka, kubły 4pkt pasy i jest lepiej ;)
>>
>> Nawet seryjna 2.0T 185KM w 900 już się ładnie zbiera, dłubnięta do
>> okolic 250KM a nawet 300KM to już grube auto.
>
>
> 300KM z tego silnika tanim kosztem na seryjnych gratach? Jest szansa, ze
> przejedzie do nastepnych switel czy wykraczy sie po drodze? :)
>
>
Odetkanie dolotu, przespawanie downpipe na 3" i cat back przelotowy do
tego większa turbina np TD04 o ile był seryjnie mniejszy niż Garett T25
to już setup pod 350KM, na serii 250KM to żaden problem
I robi to całkiem duże przebiegi.
Ja swojego 2.0T planuje na wiosnę wykręcić na jakieś 280-300KM na
seryjnych gratach, tylko z wyciętymi catami i odetkanym dolotem. Ale to
nieco nowsza wersja i model Aero.
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
-
54. Data: 2011-02-04 15:56:52
Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Od: kamil <k...@s...com>
On 04/02/2011 14:50, Lewis wrote:
> W dniu 2011-02-04 11:55, kamil pisze:
>> On 03/02/2011 21:54, Lewis wrote:
>>
>>> Hamulce można poprawić, bezpiecznie nie jest ale kto na to zwraca uwagę,
>>> klatka, kubły 4pkt pasy i jest lepiej ;)
>>>
>>> Nawet seryjna 2.0T 185KM w 900 już się ładnie zbiera, dłubnięta do
>>> okolic 250KM a nawet 300KM to już grube auto.
>>
>>
>> 300KM z tego silnika tanim kosztem na seryjnych gratach? Jest szansa, ze
>> przejedzie do nastepnych switel czy wykraczy sie po drodze? :)
>>
>>
>
> Odetkanie dolotu, przespawanie downpipe na 3" i cat back przelotowy do
> tego większa turbina np TD04 o ile był seryjnie mniejszy niż Garett T25
> to już setup pod 350KM, na serii 250KM to żaden problem
>
> I robi to całkiem duże przebiegi.
>
> Ja swojego 2.0T planuje na wiosnę wykręcić na jakieś 280-300KM na
> seryjnych gratach, tylko z wyciętymi catami i odetkanym dolotem. Ale to
> nieco nowsza wersja i model Aero.
W 350KM na TD04 szczerze watpie, chyba ze ta turbina zachowuje sie
kompletnie inaczej w saabowskim silniku. W subarowym boxerze 300-310 to
jest max, ktore widzialem z tej turbiny, do tego ledwo zipie powyzej
6000obr.
--
Pozdrawiam
Kamil
-
55. Data: 2011-02-04 16:52:31
Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2011-02-04 15:56, kamil pisze:
> On 04/02/2011 14:50, Lewis wrote:
>> W dniu 2011-02-04 11:55, kamil pisze:
>>> On 03/02/2011 21:54, Lewis wrote:
>>>
>>>> Hamulce można poprawić, bezpiecznie nie jest ale kto na to zwraca
>>>> uwagę,
>>>> klatka, kubły 4pkt pasy i jest lepiej ;)
>>>>
>>>> Nawet seryjna 2.0T 185KM w 900 już się ładnie zbiera, dłubnięta do
>>>> okolic 250KM a nawet 300KM to już grube auto.
>>>
>>>
>>> 300KM z tego silnika tanim kosztem na seryjnych gratach? Jest szansa, ze
>>> przejedzie do nastepnych switel czy wykraczy sie po drodze? :)
>>>
>>>
>>
>> Odetkanie dolotu, przespawanie downpipe na 3" i cat back przelotowy do
>> tego większa turbina np TD04 o ile był seryjnie mniejszy niż Garett T25
>> to już setup pod 350KM, na serii 250KM to żaden problem
>>
>> I robi to całkiem duże przebiegi.
>>
>> Ja swojego 2.0T planuje na wiosnę wykręcić na jakieś 280-300KM na
>> seryjnych gratach, tylko z wyciętymi catami i odetkanym dolotem. Ale to
>> nieco nowsza wersja i model Aero.
>
> W 350KM na TD04 szczerze watpie, chyba ze ta turbina zachowuje sie
> kompletnie inaczej w saabowskim silniku. W subarowym boxerze 300-310 to
> jest max, ktore widzialem z tej turbiny, do tego ledwo zipie powyzej
> 6000obr.
>
>
Jak nie podoła to TD06 ale sporo ponad 300KM idzie zrobić na TD04.
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
-
56. Data: 2011-02-04 17:21:17
Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Od: to <t...@a...xyz>
begin kamil
> Przyznam, ze jedyne co mnie ostatnio objechalo to 911tka, wiec wszystko
> cywilne znika mi w lusterkach i nie wiem nawet czy probowalo gonic czy
> nie. ;)
Hm... ostatnio gdy jechałem za 911 moim dupowozem to po krótkiej
wycieczce gość zaczął jechać 50 km/h do czasu, aż go wyprzedziłem. O co
mogło chodzić? ;)
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
57. Data: 2011-02-04 17:45:40
Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Od: MarcinJM <m...@i...pl>
W dniu 2011-02-03 17:10, Yogi(n) pisze:
> Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
> news:4d4ace3a$0$2495$65785112@news.neostrada.pl...
>> begin Yogi\(n\)
>>
>> Nie ekscytuj się tak, Yogi, tylko przeczytaj swój własny post w którym
>> napisałeś: "(...) klijówka, która rozpędza się do setki poniżej 9 sekund
>> dziwi kierowców w każdym pojeździe". ;-)
>
> No bo dziwi! Mnie też dziwiła ;-)
>
Bez jajec, moj sejacz ma ok tyle.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl
-
58. Data: 2011-02-04 17:48:56
Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybraae?
Od: kamil <k...@s...com>
On 04/02/2011 16:21, to wrote:
> begin kamil
>
>> Przyznam, ze jedyne co mnie ostatnio objechalo to 911tka, wiec wszystko
>> cywilne znika mi w lusterkach i nie wiem nawet czy probowalo gonic czy
>> nie. ;)
>
> Hm... ostatnio gdy jechałem za 911 moim dupowozem to po krótkiej
> wycieczce gość zaczął jechać 50 km/h do czasu, aż go wyprzedziłem. O co
> mogło chodzić? ;)
Przestraszyl sie, innego wyjasnienia nie ma. :)
--
Pozdrawiam
Kamil
-
59. Data: 2011-02-04 18:00:26
Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybraae?
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
W dniu 2011-02-04 17:48, kamil pisze:
> On 04/02/2011 16:21, to wrote:
>> begin kamil
>>
>>> Przyznam, ze jedyne co mnie ostatnio objechalo to 911tka, wiec wszystko
>>> cywilne znika mi w lusterkach i nie wiem nawet czy probowalo gonic czy
>>> nie. ;)
>>
>> Hm... ostatnio gdy jechałem za 911 moim dupowozem to po krótkiej
>> wycieczce gość zaczął jechać 50 km/h do czasu, aż go wyprzedziłem. O co
>> mogło chodzić? ;)
>
>
> Przestraszyl sie, innego wyjasnienia nie ma. :)
Pewnie tego, że priusiarz chce mu aku podsowiecić. :P
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
60. Data: 2011-02-04 18:03:13
Temat: Re: [SK][KR] chip-tuning Reni z turbo - kogo wybrać?
Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>
> Poza tym, skoro ktoś rozważa tuningowanie silnika 1,2 żeby miał 6 czy 8
> koni więcej, to zapłacie za to tyle, co za takiego strucla.
A skąd Ty masz takie fantastyczne informacje znawco tematu?
Woli ścisłości, clio z silnikiem 1,2 TCE (1149cm3) ma bazowo 101/106KM
(skąd te dodatkowe 5 KM to sobie doczytaj - eeee co ja gadam, przecież
Ty to wszystko wiesz najlepiej :-) ). A chip dodaje 25-30KM i 20-35Nm,
co przy niewielkim miejskim kombi daje się odczuć. Daje to poza tym
mniejsze spalanie, lepszy dół w aucie z turbo oraz daje większą frajdę z
jazdy - tego się nie robi dla szpanu jeśli Ci o to chodzi i za
przeproszeniem zwisa mi to, co i kto o mnie myśli na drodze a już na
pewno jestem daleki od szpanerstwa i palenia gumy na światłach. Dla mnie
auto to fajny środek transportu a nie jeżdżenie znaczkiem choćby miał 20
lat i szpanowanie niemieckim złomkiem.
ps. w/w modyfikacje to koszt od 1200-1600pln z 3 letnią gwarancją - za
tyle nie kupisz starej cliówki 1,8, chyba że w wersji przystanek :-)
pozdrawiam
--
Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
Oskar Wilde