  • 41. Data: 2013-12-01 21:59:56
    Temat: Re: "SK 8604V" - wieśniak w wymuszającym BMW sparkowany na miejscu dla ON
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-30 19:52, Dawid pisze:

    > Nic nie udowodni, bo to on i jemu podobni są odmóżdżeni.

    Nie sądzę bym się doczekał (czy też grupa). Pomijając już odmóżdżenie,
    ale ten brud, brak serwisowania i krążenie :)

  • 42. Data: 2013-12-01 22:53:29
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-12-01 20:51, vvvvvv pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> napisał w wiadomości

    >>> http://prentki-blog.pl/czy-samochody-bmw-powoduja-na
    jwiecej-wypadkow/

    > ten ze zdjęcia nie wygląda na rocznik 95, tylko ciut nowszy...

    A wiesz co jest najlepszym potwierdzeniem reguły?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 43. Data: 2013-12-02 06:29:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PiteR wrote:

    > Gdybym wygrał BMW to w pierwszą przejażdzkę udałbym się do komisu.
    > Panie daj 10% i zabieraj bo wstyd nawet stać obok ;)

    a ja sądzę że szykbo byś zmienił zdanie na ich temat.

  • 44. Data: 2013-12-02 06:30:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ToMasz wrote:
> [...]
    > nie wiem dlaczego tak jest, ale poprostu tak jest. Do głowy
    > przychodzi mi jedno. 18 letni peugeot mojej mamy pojechał na złom.
    > Nastoletnią megane adbuster rozwalił motem, bo bał się, że w związku
    > z tragicznym stanem technicznym nabywca może stracić życie. Ale 18
    > letnie bmw zawsze znajdzie nabywce. Dopiero wchodzi w drugą młodość
    > bo to solidne auto! Druga sprawa to napęd na tył. Pamiętasz film na
    > YT ze dwie zimy temu? Damulka wsiada do fury chłopaka, jedynka, gaz,
    > auto stoi - koła "buksują" Jakie auto? no przecież nie polonez caro.

    jeszcze Audi i folkswagen:)

  • 45. Data: 2013-12-03 19:04:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PiteR pisze tak:

    > Panie daj 10% i zabieraj bo wstyd nawet stać obok ;)

    pościg ulicami Olsztyna :)

    http://tinyurl.com/o6oqssc

    --
    Piter

  • 46. Data: 2013-12-04 01:45:47
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2013-11-30 15:19, Artur Maśląg wrote:
> [...]

    Jako posiadacz samochodu ww marki odpowiem na te wszystkie pytania
    z 2giej strony :) miał być Lesus LS wyszło BMW 7, bo byłem niewyspany.

    1. TAK BMW w PL to auto dla dresów, takie są fakty i już, sorry !
    są mniejsze dresowozy (BMW 3) i większe dresoloty (BMW 7),
    oraz wszystkie pośrednie dreso-mobile oraz SUV. Vana brak, nie pasuje.

    2. Tak odbiór ludzi w PL - mam BMW = jestem dresem (możliwe
    że ukrytym, ale jak by nie patrzeć - dresem), a duże czarne to już
    gangsta dres.
    Jaja to się zaczynają dziać jak się zacznie z kimś przypadkowym gadać
    i widzi auto - stereotypy już maksymalne się robią.

    3. Skąd ta popularność wśród młodzieży wiejskiej ?
    Ludzie sobie sprawy nie zdają, ale to są po prostu tanie auta
    w eksploatacji, to wcale nie jest drogie tylko jest cholernie
    tanie i proste w naprawach.
    BMW to nie jest będziesz miał wydatki.

    4. Będziesz Miał Wypadek ?
    Tak - to prawda, te auta ze względu na zazwyczaj mocne silniki
    i zazwyczaj dość radosne podejście do bezpieczeństwa (choć to
    zmienili, ale tyko po części) są niebezpieczne. (a crashtesty
    tych z lat 90' - fatalne).
    Po przesiadce z Renault do BMW 7 nie mogłem się nadziwić że
    takie coś w ogóle zostało dopuszczone do ruchu, 3 miesiące się
    dziwiłem! ale ta marka tak ma i to się tu nazywa "przyjemność z jazdy".
    Jednym słowem specyficzne podejście, wolę renault - auto które wybacza
    wszystko przy dowolnej prędkości, niż auto w którym da się zabić w 4
    sekundy i rozbić przy każdej, ale to każdej prędkości.

    5. Większość BMW jest brudna, Większość BMW jest nieserwisowana ?
    Jest tak, bo się tak da!
    to auto pojedzie nawet nieserwisowane, będzie się tłukło ale
    będzie jechało.
    takie są fakty i niektórzy tak jeżdżą, co prawda mam wrażenie że lanos
    tez by w podobnym stanie się poruszał, ale brak już tych emocji i RWD ;)

    6. Służa chyba tylko do krążenia po mieście-wioska ?
    Tak służą, jak się kupiło za duży silnik i pali za dużo
    to tak ludzie robią - kupują BMW "na Niedzielę",
    czytaj "cruising nocą" najlepiej halogeny + xenony oraz angel eye.
    hint - w nocy nie ma korków, przy 60km/h auto mało pali nawet 4.4 V8 LPG
    czyli można w końcu pojeździć w cenie fiat panda za dnia, "się ma, się
    jeździ".

    7. W Polsce za to większość kierowców BMW to odmózdzeni goście ?
    Nie większość, ale coś w tym jest.
    z tym że tutaj jest dość podobnie do PL i "Pasek w TDI" przyrównał
    bym to 1:1.

    8.Stereotypy ?
    Ostatnio widzę nowe BMW się pojawiło, jako "fan marki" się przyglądam
    który to dres sobie je kupił... 2 tyg później okazuje się....
    Pani lat 65 z psem!
    Dokładnie to samo robi sąsiad, też posiadacz tej marki jako 3cie auto,
    te przejazdy 2.5km/h obok mojego żeby do środka z x6 pozaglądać.
    ehhh.... wszędzie te dresy.

    9.Inne marki ?
    I tak BMW to nic w porównaniu z ekscentrykami w autach dziwnych :)
    zrób średnią właścicieli Citroena C6, Lancia Thesis itp.. którzy kupili
    to auto wiedząc co kupują - masakra, ale taka pozytywna z tym że nie są
    to normalni ludzie, zdecydowanie - statystycznie.

  • 47. Data: 2013-12-04 13:15:04
    Od: Salata <s...@i...nospam.pl>

    W dniu 2013-12-01 20:51, vvvvvv pisze:

    > ten ze zdjęcia nie wygląda na rocznik 95, tylko ciut nowszy...

    Mi to wyglada na E39.

    Niemniej jednak jako poprzedni posiadacz BMW troche mi teskono do tej
    marki. Jakosc wykonania, solidnosc nie do podrobienia. Troche kilometrow
    zrobilem i zawsze staralem sie jezdzic jak najmniej utrudniajac ruch
    innym, co w Polsce jest wyjatkowo trudne.
    Z doswiadczenia ja jak najgorzej pamietam Focusy i Cee'dy. Czy o
    wszytkich kierowcach mamy wyciagnac podobne wnioski?

    Niestety BMW ma taka a nie inna opinie w Polsce dzieki bezmozgim
    dzieciakom co jest marginesem. Tylnonapedowcem trzeba nauczyc sie
    jezdzic i to trwa naprawde sporo czasu zanim pozbedziesz nie nawykow z
    przednionapedowca.

    --
    regards
    Salata