eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody"SK 8604V" - wieśniak w wymuszającym BMW sparkowany na miejscu dla ONRe: "SK 8604V" - wieśniak w wymuszającym BMW sparkowany na miejscu dla ON
    From: Salata <s...@i...nospam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: "SK 8604V" - wieśniak w wymuszającym BMW sparkowany na miejscu dla ON
    Date: Wed, 04 Dec 2013 13:15:04 +0100
    <l7dnqq$tp1$1@node2.news.atman.pl> <l7g3vf$6in$1@speranza.aioe.org>

    W dniu 2013-12-01 20:51, vvvvvv pisze:

    > ten ze zdjęcia nie wygląda na rocznik 95, tylko ciut nowszy...

    Mi to wyglada na E39.

    Niemniej jednak jako poprzedni posiadacz BMW troche mi teskono do tej
    marki. Jakosc wykonania, solidnosc nie do podrobienia. Troche kilometrow
    zrobilem i zawsze staralem sie jezdzic jak najmniej utrudniajac ruch
    innym, co w Polsce jest wyjatkowo trudne.
    Z doswiadczenia ja jak najgorzej pamietam Focusy i Cee'dy. Czy o
    wszytkich kierowcach mamy wyciagnac podobne wnioski?

    Niestety BMW ma taka a nie inna opinie w Polsce dzieki bezmozgim
    dzieciakom co jest marginesem. Tylnonapedowcem trzeba nauczyc sie
    jezdzic i to trwa naprawde sporo czasu zanim pozbedziesz nie nawykow z
    przednionapedowca.

    --
    regards
    Salata