  • 31. Data: 2013-12-01 11:34:11
    Temat: Re: "SK 8604V" - wieśniak w wymuszającym BMW sparkowany na miejscu dla ON
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ja i moja żona często stajemy na miejscu dla ON i to również BMW.
    > I to to czarnym F11 a nie szarym E60.
    > Tyle, że my akurat mamy orzeczenie, że nasz syn
    > z chorobą noworworową jest osobą niepełnosprawną.

    hmm, ale rozumiem, ze parkujecie, jak jedziecie z synem?

    > Łatwo oceniać ludzi nie mając pełnej informaji. Może Właściciel
    > tego SK8604V jest osobą niepełnosprawną, a akurat w dniu slynnego
    > zajechania to wnuczek zabrał auto dziadkowi?

    W sumie po zachowaniu mozna rzeczywiście domniemywać, ze być może jest
    osoba niepełnosprawną. Ale nie ruchowo...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 32. Data: 2013-12-01 11:35:25
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    > Ciekawe co można o tych za nim napisać.
    > Czekaj, czekaj, jakiej marki to samochody.....?

    Faktycznie, pięknie )))

    Piotr

  • 33. Data: 2013-12-01 12:49:53
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    r...@l...net
    *PiteR* napisał(-a):

    > Gdybym wygrał BMW to w pierwszą przejażdzkę udałbym się do komisu.
    > Panie daj 10% i zabieraj bo wstyd nawet stać obok ;)

    A w drugą, komunikacją miejską lub czymkolwiek, do US oddać fiskusowi te
    10%

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 34. Data: 2013-12-01 15:10:36
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 30 listopada 2013 01:27:52 UTC+1 użytkownik Rafał SP Gil napisał:
> [...]
    >
    > nr rej. "SK 8604V", które pokazują, że dureń parkował na miejscu
    >
    > dla osób niepełnosprawnych. Na googlach tej grafiki znaleźć nie

    Jak na obcokrajowca to doskonale radzisz sobie w pisaniu w trudnym języku polskim.

  • 35. Data: 2013-12-01 18:55:24
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-12-01 07:50, Megrims pisze:

    > Ja i moja żona często stajemy na miejscu dla ON i to również BMW.
    > I to to czarnym F11 a nie szarym E60.
    > Tyle, że my akurat mamy orzeczenie, że nasz syn
    > z chorobą noworworową jest osobą niepełnosprawną.

    W sumie nie bez powodu - masz to orzeczenie już nie ważne.
    Aktualnie niebieska karta tylko na niepełnosprawność narządu ruchu.

    > A przy okaji, to kiedyś jakaś kobieta na oko 70 lat na mnie ruszyła
    > z atakiem, że taki młody, to pewnie na babcie załatwił sobie kwita
    > dla ON i parkuje/jeździ gdzie chce.

    Jeśli choroba nie dotyczy narządu ruchu - w pełni ją rozumiem.

    > Łatwo oceniać ludzi nie mając pełnej informaji.

    Sam chcesz poddać coś ocenie, a nie przedstawiasz tego
    rzetelnie. Więc w czym rzecz ?

    > Może Właściciel
    > tego SK8604V jest osobą niepełnosprawną\\\\

    Której w dniu zajścia ktoś zajebał samochód. Jasne.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 36. Data: 2013-12-01 19:15:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Ja i moja żona często stajemy na miejscu dla ON i to również BMW.
    > I to to czarnym F11 a nie szarym E60.
    > Tyle, że my akurat mamy orzeczenie, że nasz syn
    > z chorobą noworworową jest osobą niepełnosprawną.

    Do parkowania na takich miejscach nie upoważnia orzeczenie o
    niepełnosprawności, tylko wydana karta parkingowa w związku
    z obniżoną sprawnością ruchową.

    (...)
    > Łatwo oceniać ludzi nie mając pełnej informaji. Może Właściciel
    > tego SK8604V jest osobą niepełnosprawną, a akurat w dniu slynnego
    > zajechania to wnuczek zabrał auto dziadkowi?

    Pierdu, pierdu - gdzie wyłożona karta parkingowa?

  • 37. Data: 2013-12-01 19:21:42
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-01 09:17, WOJO pisze:
    > Nie sposób się z Tobą nie zgodzić, ale Polacy już tak mają...

    LOL - ja najwyżej mogę stwierdzić, że niektórzy tak mają, w
    szczególności na pms. Widzisz gdzieś wyłożona kartę parkingową?
    Za naszą "lepszą" granicą długo by nie postał na takim miejscu
    i szukałby samochodu na parkingu policyjnym. Rzekomy wnusio by
    samochodu na drugi raz nie dostał...

  • 38. Data: 2013-12-01 20:08:36
    Temat: Re: "SK 8604V" - wie?niak w wymuszaj?cym BM W sparkowany na miejscu dla ON
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    On 12/01/2013 09:12 AM, Jacek Midura wrote:

    > Nie wy macie tylko syn ma.

    Zanim zaczniesz zabierać głos na ten temat,
    pt poczytaj przepisy. Nie życzę Tobie, aby Twój
    syn miał taką kartę.

    > Pozostaje mieae nadzieje, ?e to parkowanie mia?o bezpo?redni
    > zwi?zek z opiek? nad niepe?nosprawnym synem.
    Oczywiście, że tak właśnie było.

  • 39. Data: 2013-12-01 20:10:21
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    On 12/01/2013 11:34 AM, Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail m...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > hmm, ale rozumiem, ze parkujecie, jak jedziecie z synem?
    Nie wiesz, że nie powinno się kusić losu i nie jeździć z taką
    kartą, jak się nie ma uprawnień? Mnie stać na parkowanie
    w miejsach do tego przeznaczonych.

    > W sumie po zachowaniu mozna rzeczywiście domniemywać, ze być może jest
    > osoba niepełnosprawną. Ale nie ruchowo...

    chodziło i o zaparkowanie na miejscu dla niepełnosprawnych. Co do zajechania
    to nie ma wątpliwości żadnych.

  • 40. Data: 2013-12-01 20:51:22
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    jwiecej-wypadkow/

    > Takie statystyki niczego nie dowodzą. Bo BMW to dwa zupełnie odrębne
    > przypadki:
    >
    > 1. nowe lub kilkuletnie auta używane, kupowane przez zainteresowanych tą
    > marką kierowców
    >
    > 2. rupiecie z lat 1990-95 służące za tzw. Bolid Młodzieży Wiejskiej
    >
    > Negatywne nastawienie niektórych osób do marki BMW jest powodowane przez
    > grupę 2., ponieważ odsetek chamskich kierowców z grupy 1. prawdopodobnie
    > nie odstaje poza odsetek podobnie zachowujących się kierowców Mercedesa,
    > Lexusa czy innych tej klasy.

    ten ze zdjęcia nie wygląda na rocznik 95, tylko ciut nowszy...