eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaSIP VoipGainRe: SIP VoipGain
  • Data: 2014-01-17 16:09:02
    Temat: Re: SIP VoipGain
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pan Tomasz przez kilka lat uzywal aplikacji desktopowej VoipGain na komputerze:

    > Ostatnio kupilem sobie bramke internetowa (8 level) i podlaczylem do niej
    > stacjonarny telefon, uzywajac mojego przedpłacanego konta VoipGain.
    > Bramka dziala dobrze. Całą ksiazke telofoniczna z kilku lat mam oczywiscie
    > na komputerze w aplikacji VoipGain. Jesli wlacze tą aplikacje na komputerze
    > pojawia sie komunikat ze juz na innym komputerze ktos jest zalogowany i po
    > chwili zostaje rozłaczony.
    > Czy wiecie co należy zrobic aby korzystac z aplikacji desktopowej nie
    > wyłaczajac za każdym razem bramki SIP?

    1. Zainstalować centralę VoIP (np. asterisk), może być na tym samym
    komputerze co aplikacja desktopowa;
    2. Skonfigurować ją jako klient SIP do używania przedpłaconego konta;
    3. Zalogować do niej bramkę, aplikację i co tam jeszcze potrzeba.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: