  • Data: 2012-04-26 00:46:43
    Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Pisalem tutaj o laptopie 15" 1200x900

    To daje DPI zupełnie wystarczające. Czcionki bez antyaliasingu zawsze będą
    kanciaste. Łaski nie robią. Tym bardziej na matrycach LCD, gdzie każdy
    piksel jest wyraźny i nie zlewa się z sąsiednimi jak na CRT. A czcionki z
    wygładzaniem zawsze będą wyglądały na czcionki z wygładzaniem, bo takie po
    prostu są.

    > News byl chyba na Engadget. Nie chce mi sie szukac. Jesli temat Cie
    > interesuje z pewnoscia znajdziesz. Chodzilo o przekret z jakimis
    > kontami rodzinnymi.

    I co? Tata się może włamać na konto dziecka?
    Łatwo tak pierdolnąć bzdurę a potem jeszcze komuś kazać odkręcać. Fotki albo
    nie wydarzyło się.

    >>> http://www.frazpc.pl/aktualnosci/917819,Wedlug_Micro
    softu_WebGL_jest_zbyt_niebezpieczny.html

    lic/webgl/sdk/tests/extra/lots-of-polys-example.html

    > Taaa, zachecajacy tekst ;]

    Nie o tekst chodzi, tylko ta strona ponoć w powoduje bluescreen systemu, gdy
    się ją otworzy w przeglądarce wpierającej WebGL - taka to zajebista
    technologia jest.

    > Nie znam sie na tego typu standardach, jak dla mnie ma to dzialac i
    > byc sensownie bezpieczne.

    No właśnie widać, że się nie znasz, ale próbujesz uchodzić za mądrego
    przepisując gimnazjalne pierdy z internetu. Wyłania się z tego obraz
    typowego pogrobowca palma na androidzie: zdziadziały tatuś co gówno się zna
    na czymkolwiek, ledwo udało mu się jako tako "ogarnąć" telefon z androidem
    (po miesiącach czytania forów) i peceta na poziomie ECDL i myśli że
    wszystkie rozumy zjadł i wielkim profesjonalistą jest.
    Przecież ty pojęcia nie masz o czym trollujesz, ale z zapałem przepisujesz
    co gimnazjaliści nawypisywali w internetach, gdy pasuje do twojego
    wydajemisię.

    > Wiesz w jaki sposob mobilny IE obsluguje grafike 3D, mam na mysli to
    > do czego wlasnie jest stworzony webGL?

    IE to jest dobra przeglądarka internetowa a nie przeglądarka grafiki 3D.

    Dlaczego miałbym do przeglądania internetu używać jakiejś hipsterskiej
    przeglądarki 3D, która przy okazji potrafi kiepsko wyświetlać strony
    internetowe?

    > To nie jest podchwytliwe
    > pytanie ;P Jesli MS poradzil sobie z rybkami, a do tego stosuje
    > konkurencyjne rozwiazanie do webGL ktore jest porownywalnie wydajne a
    > zarazem bezpieczniejsze to mzoe to dobra droga.

    Jakie znowu kastrowanie? Jakie konkurencyjne rozwiązanie? Strony internetowe
    tworzy się w HTML a nie jakiejś webowej wersji OpenGL. Jakbyś się nie prężył
    i nie wytężał, to przeglądarka lepiej i szybciej renderująca HTML* będzie
    lepszą przeglądarką internetową.

    (* - zgodny ze standardami, co jeszcze niedawno było strasznym fetyszem
    fanów Teatru i Frajerfoksa, a teraz jakoś odeszło na plan dalszy, gdy IE w
    obsłusze standardów HTML zaczął konkurencję wyprzedzać)