    Date: Fri, 01 Aug 2014 10:05:33 +0200
    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: SGS2, było: Re: Nokia Lumia 520 i Windows Phone 8
    <lrdbmv$mso$2@node1.news.atman.pl>
    <53da34cd$0$2230$65785112@news.neostrada.pl>
    <lrf9ev$k7b$1@node1.news.atman.pl>

> [...]
    > Przejrzałem jak sprawy się mają i specyfikacje wypadają bardzo dobrze.
    > Niestety jak zobaczyłem ceny w sklepach, to wychodzi znacznie drożej, bo
    > cena około 700 PLN, a nie 400. Trochę mnie to zniechęciło, bo nie
    > chciałem wydawać tyle na telefon. Spojrzałem też na Allegro i są tańsze,
    > nawet po ok. 500, ale jak widzę opinie sprzedawców z tymi cenami, to w
    > życiu bym u nich nic nie kupił :). Wygląda na to, że wszyscy sprzedający
    > w tych cenach, sprowadzają jakieś chińskie podróbki, albo telefony
    > używane z Singapuru, Hong Kongu, Chin i kto wie skąd jeszcze.

    Ostatnio strasznie duzo ofert to wysylka z Hong Kongu. Ja tez nie mam
    do tego przekonania i nawet jesli to nie bylyby podrobki to brak
    gwarancji i potencjalne ryzyko podniesienia ceny o podatki na cle
    skutecznie zniecheca.

    > SGS2 wypada nieźle, chociaż jest dość stary, bo wyczytałem, że jeszcze z
    > 2011 roku. Patrząc na to ile on potrafi zastanawiam się po co komu
    > lepsze ;).

    I wlasnie z tej przyczyny mam juz trzeci rok ten telefon. Dziala jak
    trzeba, bateria trzyma przyzwoicie (zreszta mozna ja wymienic na
    pojemniejsza firmowa:
    http://www.komputronik.pl/product/146775/Akcesoria/A
    kcesoria_do_telefonow_i_smartphonow/Dodatkowa_bateri
    a_2000mAh_i_obudowa_do_Galaxy_S_II_i9100_.html
    ). Miesci sie w kieszeni oferujac jednoczesnie 4.3". W razie czego na
    Allegro jest full czesci zamiennych w przystepnych cenach, ma slot SD,
    dziala na nieprzycietym simie, wyswietlacz bez pentile. Naprawde jest
    sporo zalet.

    Jednak nawet po ich uwzglednieniu moze sie okazac, ze bedziesz
    zadowolony z tanszego telefonu z WP :]
    Mozesz tez rozwazyc model 620: mniejszy, zgrabniejszy, nie czuc go tak
    budzetowoscia jak 520 gdzie nie ma nawet podswietlania klawiszy pod
    ekranem. Ma tez diode, ktora sprawdzi sie nie tylko jako slaba lampa
    blyskowa ale takze jako latarka.