  • Data: 2014-08-01 11:51:14
    Temat: Re: SGS2, było: Re: Nokia Lumia 520 i Windows Phone 8
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-01 10:05, atm pisze:

> [...]

    Wygrzebałem tańszą wersję: Samsung Galaxy Ace 2 I8160
    Kosztuje trochę ponad 400PLN
    Są w nim jakieś istotne różnice w stosunku do SGS2? Cenowo na pewno. Ma
    pamięci 768 MB, nie 1 GB. Nie wiem jak bardzo to odczuwalne. Nie jestem
    też pewny do jakiej wersji można zupgradować w nim Androida i jak to się
    może odbić na wygodzie użycia. Nie wiem też jakie są podstawowe różnice
    między serią S, a Ace. Tego SGS2 to już tak łatwo się nie kupi. W wielu
    sklepach są już najsłabsze S3.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/