  • Data: 2014-08-01 12:08:19
    Temat: Re: SGS2, było: Re: Nokia Lumia 520 i Windows Phone 8
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-01 11:56, Czarek pisze:

    > http://www.mgsm.pl/pl/porownanie/5914/4906/0/0/

    Dzięki, oglądałem już to porównanie, ale suche liczby wiele nie mówią.
    Pamięci ma mniej. Tylko czy 768 starczy, czy będzie dramatycznie źle?
    Nie mam wielkich wymagań, ale jeśli mam czekać godzinę na każdą rzecz, w
    tym pisanie/czytanie smsa itp, to dziękuję, ale wolę nie. Procesor też
    nieco wolniejszy.

    Pamięci wbudowanej 4GB vs 16GB. Tylko nie wiem, czy da się instalować
    aplikacje na karcie, żeby można było powiedzieć, że te 4GB wystarczą?
    Czy raczej to będzie wielkim utrudnieniem?

    Aparat ma słabszy, ale pod względem megapikseli. Nie wiem tylko jak z
    jakością zdjęć, bo może być zbliżona, tylko rozdzielczość inna, co
    akurat ma mniejsze znaczenie, jeśli zespół optyczny jest do dupy.

    Ale Ace2 widzę, że można łatwo kupić, w przeciwieństwie do SGS2 :)

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/